  • 1. Data: 2009-01-12 18:46:10
    Temat: Pytanie do Kroowki - Ropczyce...
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Kroovka jak to było z tymi twoimi Ropczycami którymi dowodzić mieli
    chińczycy....

    Patrzę na wykres (a gdzieś tak od roku go nie śledziłem) a tu spadło z 25
    (na początku grudnia) do 7,26 dzisiaj.
    Czy to kataklizm czy jakiś zwykły split ?.

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-12 18:52:01
    Temat: Re: Pytanie do Kroowki - Ropczyce...
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > (na początku grudnia) do 7,26 dzisiaj.
    > Czy to kataklizm czy jakiś zwykły split ?.

    A tu coś widzę, kroovka wytłymacz, co te żółtki narobiły....

    http://stooq.pl/n/?f=211004&search=ropczyce

    "[...] Ropczyce porozumiały się z Millennium w sprawie opcji, zapłacą 12 mln
    zł [...]".

    Pozdrawiam
    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-12 20:33:33
    Od: k...@p...onet.pl

    A tu coś widzę, kroovka wytłymacz, co te żółtki narobiły....

    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    Nie wiem czy widziales ze byla bessa na rynkui ze Ropczyce dawno sprzedalismy,
    nie ma ich w portfelu.
    A ze pare osob zarobilo w Ropczycach to juz nie moja sprawa. KNF zainteresuje
    sie ta transakcja.
    Tobie polecam Immoeast jesli chce miec cos do konca roku i nie zadawac mi
    kolejnego pytanie w styczniu. Chcesz miec walc wiedenski w portfelu-chcesz
    miec bilety na Hawaje jako karnet 10 - letni:
    -to kup i nie pytaj przed styczniem.
    kroovka

  • 4. Data: 2009-01-12 21:51:45
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (na początku grudnia) do 7,26 dzisiaj.
    > Czy to kataklizm czy jakiś zwykły split ?.

    Przejrzyj dokładnie raporty bieżące ze spółki: Chiny zostały anulowane ze
    stratą
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-01-12 21:52:31
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

> [...]
    > kolejnego pytanie w styczniu. Chcesz miec walc wiedenski w portfelu-chcesz
    > miec bilety na Hawaje jako karnet 10 - letni:

    Hmmm a czy przypadkiem w Immoeast nie ma trupa w szafie ;> bo takie słuchy
    chodzą ?
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 6. Data: 2009-01-12 23:05:12
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przejrzyj dokładnie raporty bieżące ze spółki: Chiny zostały anulowane ze
    > stratą

    Ja tu nie naganiam, absolutnie, Immo idzie z rynkiem i nie ma na co
    naganiać, mozna takie same wykresy brać losowo.

    Zgłaszam tylko pytanie, dlaczego insiderzy nie sypią.
    To dziwne.
    Mamy info złe, a tu nie sypią.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-12 23:57:46
    Temat: teraz immoeast-najlepsza inwestycja od czasu Alchemii
    Od: k...@p...onet.pl

    > Zgłaszam tylko pytanie, dlaczego insiderzy nie sypią.
    > To dziwne.
    > Mamy info złe, a tu  nie sypią.
    >

    > Pozdrawiam
    --------------------------
    Nawet mozna podac przyklad jak z ..Wiednia-firma ma juz sporo kasy z
    systematycznego wynajmu dla handlu dla biznesu dla najetnych kilientow, teraz
    ponosi konsekwencje tego, ze "ichni pan Sobolewski" wywalil ich z wig
    europejskiego, mniejsza o szczegoly....chcial miec tani dostep do akcji to mu
    sie udalo.... Gdyby nie to posuniecie i odciecie funduszy to nie byliby az tak
    zdolowani i bylob mniej wesolo.
    Ale chce powiedziec cos innego:
    jesli przeniosa czesc zysku z 2008 roku z wynajmu i z pelnej sprzedazy paru
    nieruchomosci a raczej SKY-drapaczy to moga wyplacic dywidende w wysokosci 1
    euro na akcje..ciekawe??? i wcale nie nierealne..ale biznes w tej spolce
    polega na tym ze obecnie malo kto u nas juz wie jaka bedzie przyszlosc tej
    spolki, a to jest jak na dloni.

    zatem dobrej nocy
    kroovka

  • 8. Data: 2009-01-13 08:31:07
    Temat: "Alchemia" wspolczesna w powolnych wzrostach
    Od: k...@p...onet.pl

    dzien dobry na spolce ktora NIE JEST DEVELOPER., teraz nie buduje tylko
    odzyskuje statu spolki z WIG-20 bo tylko po to Ja p. Sobolewski sprowadzil:

    - by wzmocnic nasz rynek i polaczyc go z Wiedniem:-)

    kroovka

  • 9. Data: 2009-01-13 08:53:39
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > Hmmm a czy przypadkiem w Immoeast nie ma trupa w szafie ;> bo takie słuchy
    > chodzą ?

    to by się zgadzało skoro krówka poleca (czytaj: ma i chce z tego wyskoczyć)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2009-01-13 14:30:15
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Tobie polecam Immoeast jesli chce miec cos do konca roku i nie zadawac mi
    a jak myslisz skad wyznawcy maja wziac kase na Immoeast po tylu splitach (typu
    drozapol, fam, ropczyce?) ktore z toba juz przeszli ;-)