  • 1. Data: 2009-01-13 09:49:39
    Temat: a ostrzegałem...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    z dobroci serca ostrzegałem 4 dni temu i kto miał odrobinęoleju w głowie to
    się ewakuował
    same szukanie pretekstu do wzrostów jak na razie nie wystarczą...żeby
    rosło... może za 2 lata... ale nie teraz
    trzeba spokojnie czekać na nowe minima i się nie wychylać

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-01-13 10:03:29
    Temat: Re: a ostrzegałem...
    Od: k...@o...pl

    On 13 Sty, 10:49, "gg" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > same szukanie pretekstu do wzrostów jak na razie nie wystarczą...żeby
    > rosło... może za 2 lata... ale nie teraz
    Myślę, że nie dwa lata a kilka miesięcy, myślę, że mimo wszystko
    poniżej17500 nie zejdzie.

  • 3. Data: 2009-01-13 11:17:52
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Myślę, że nie dwa lata a kilka miesięcy, myślę, że mimo wszystko
    > poniżej17500 nie zejdzie.

    Myśl za *swoje* własne pieniądze.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Zanim ty to zrozumiesz, wielbłądowi wyrośnie ogon do ziemi.

  • 4. Data: 2009-01-13 11:39:51
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    gg <g...@o...pl> napisał(a):

[...]

    Trzeba czytać opinie i prognozy profesjonalnych i sprawdzonych analityków.
    Kierowanie się cyklami i astrologia finansową prowadzi jak widać na manowce.
    p.s. A silna fala wzrostowa (tylko niestety korekcyjna) nie będzie za 2 lata
    tylko powinna sie rozpocząć w I kw. 2009r. Nie czytałeś analizy S.Dębowskiego?

  • 5. Data: 2009-01-13 11:45:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jesli zobacze 5 kolejnych prognoz trafionych, to przyznam Ci racje. A na
    razie szkoda Twojej podniety. Cykle rzadza gielda XXL, a my je tylko lepiej
    lub gorzej interpretujemy.

    D.

  • 6. Data: 2009-01-13 11:48:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    BTW mozesz wstawic jakies prognozy Debowskiego lub swoje z lipca i stycznia
    2008?

    D.

  • 7. Data: 2009-01-13 12:05:05
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    BTW mozesz wstawic jakies prognozy Debowskiego lub swoje z lipca i stycznia
    2008?

    Postaraj się zdobyć "Parkiet" 31.10-02.11.2008r. (wydanie świąteczne).
    Jest tam obszerny 2-stronicowy wywiad z analitykiem S.Dębowskim.
    Bardzo interesująca lektura, można dowiedzieć sie wiele ciekawych rzeczy
    zarówno jeśli chodzi o prognozy dla rynków akcji jak i historii (m.in.
    retrospekcja Wielkiej Bessy lat 1929-1932 oraz analiza bessy 2000-2002 i
    ówczesne prognozy autora na podstawie teorii fal Elliotta oraz analogie z
    obecną bessą.

  • 8. Data: 2009-01-13 12:12:39
    Od: k...@o...pl

    On 13 Sty, 12:45, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Jesli zobacze 5 kolejnych prognoz trafionych, to przyznam Ci racje. A na
    > razie szkoda Twojej podniety. Cykle rzadza gielda XXL, a my je tylko lepiej
    > lub gorzej interpretujemy.
    Cykle rządzą ekonomią więc rządzą i giełdą.
    Interpretować niestety można różnie..początek tego roku wskazuje
    jednak, jak na razie,
    na rację tych co obstawiali spadki. Co więcej końca nie widać.
    W stanach widać, że jakby nawet chcieli do góry ale sił nie ma i
    ciągle spada.
    Chyba jednak musi się najpierw pojawić spora liczba pozytywnych
    newsów a nie tylko w stylu "The incredibly shrinking Citigroup"

  • 9. Data: 2009-01-13 13:07:07
    Od: "Kornel" <k...@y...com>

    Ma to ktos moze dostepne w postaci www linku lub pdfa?

  • 10. Data: 2009-01-13 13:19:44
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Odwrócenie trendu dokonuje
    się wówczas, gdy ogromna większość inwestorów uważa, że jest
    to jeszcze niemozliwe.....