  • 1. Data: 2002-08-30 15:28:51
    Temat: Mbank Pustelnik Trophy II- potrzebuję kilka osób
    Od: "misiekxx" <m...@k...net.pl>

    Chcesz założyć konto w Mbanku?
    A może brałeś udział w konkursie i masz o kilka osób za dużo?
    Jeśli podasz mnie jako osobę polecającą i spełnisz warunki konkursu
    (suma wpływów do 21 dnia od daty zakończenia konkursu-conajmniej 500zł)
    chętnie się zrewanżuję-np. w formie drobnej kwoty na nowo założony rachunek
    po zakończeniu konkursu) Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości - pisz na
    mój email:
    m...@k...net.pl
    Oto mój numer polecający:
    06167549
    Z góry dzięki.
    Piotrek
    Szczegóły oraz wniosek do wypełnienia znajdziesz na stronie konkursowej:
    http://www.mbank.com.pl/pustelnik2/index.html
    PS:
    Czas na wypełnienie wniosku mija z końcem sierpnia.
    Zastrzegam, że odwdzięczyć się (finansowo) będę mógł jedynie kiku pierwszym
    osobom i
    dopiero po zakończeniu konkursu (mam już prawie komplet - na aparat cyfrowy
    a na ibooka
    pewnie i tak się nie uda;) )

  • 2. Data: 2002-08-30 15:37:25
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misiekxx" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Chcesz założyć konto w Mbanku?
    > A może brałeś udział w konkursie i masz o kilka osób za dużo?
    > Jeśli podasz mnie jako osobę polecającą i spełnisz warunki konkursu

    Ale kicha sie robi :p

  • 3. Data: 2002-08-30 15:38:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale kicha sie robi :p

    Juz niedlugo

  • 4. Data: 2002-08-30 15:40:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote in news:ako3eq$dlb$1@news.onet.pl:

    > Juz niedlugo
    A co, myślisz, że nic nowego nie będzie potem?

  • 5. Data: 2002-08-30 16:49:00
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ako2kt$uc3$1@narya.po.opole.pl>, misiekxx wrote:
> [...]
    > chętnie się zrewanżuję-np. w formie drobnej kwoty na nowo założony rachunek

    To na koncu ostanie zdanie mnie najbardziej rozbawilo hehehehe.

    Oj mbanku mBanku co za potwor z Ciebie wyszedl ...

  • 6. Data: 2002-08-30 17:50:57
    Od: "misiekxx" <m...@k...net.pl>

    Dodam jeszcze, że niezainteresowanym z góry dziękuję za głupie komentarze.

  • 7. Data: 2002-08-30 17:56:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Dodam jeszcze, że niezainteresowanym z góry dziękuję za głupie komentarze.

    Spamiarzom tez dziekujemy :-/

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-08-30 18:17:10
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <akoav2$1mt$1@narya.po.opole.pl>, misiekxx wrote:
    > Dodam jeszcze, że niezainteresowanym z góry dziękuję za głupie komentarze.

    Naiwniakom, ktorzy sie chca nabrac tez bardzo dziekujemy :)))
    i z gory przepraszamy za ten ... no wszyscy wiedza hehe