  • 1. Data: 2002-08-30 14:50:34
    Temat: Jaki Bank
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Witam,
    Mam konto w BZWBK ale teraz robi się z niego bank krwiopijca. Moje
    wpływy to 1500 zł miesięcznie. Czy moglibyście polecić jakiś sensowny
    Bank tak by opłaty za wyciąganie pieniążków z bankomatu były małe, za
    prowadzenie konta opłata sensowna. Oprocentowanie nie gra roli. No i
    jeszcze TANIE zlecenia stałe lub nawet darmowe. Dzięki,
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-08-30 14:57:12
    Temat: Re: Jaki Bank
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote in news:3D6F863A.F6738C82@int.pan.wroc.pl:
> [...]
    > prowadzenie konta opłata sensowna. Oprocentowanie nie gra roli. No i
    > jeszcze TANIE zlecenia stałe lub nawet darmowe. Dzięki,

    Najmniej bolesne będzie przeniesienie do Lukasa, bo będziesz miał te
    same bankomaty, do których jesteś przyzwyczajony (plus te przy
    oddziałach Lukasa). Wybierz sobie rodzaj konta, ja mam eKonto Pro od
    początku i jestem b. zadowolony.

  • 3. Data: 2002-08-30 14:58:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bank tak by opłaty za wyciąganie pieniążków z bankomatu były małe, za
    > prowadzenie konta opłata sensowna. Oprocentowanie nie gra roli. No i
    > jeszcze TANIE zlecenia stałe lub nawet darmowe. Dzięki,

    A jakie banki masz w poblizu ??? :)

    zobacz z tanich Lukasa, moze Multibank - a moze przesiadziesz sie na jakis
    internetowqy?

  • 4. Data: 2002-08-30 14:59:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > same bankomaty, do których jesteś przyzwyczajony (plus te przy
    > oddziałach Lukasa). Wybierz sobie rodzaj konta, ja mam eKonto Pro od

    Ta - ale olata za prowadzenie jest wyzsza niz w BZWBK ;)

  • 5. Data: 2002-08-30 15:00:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote in news:ako164$8tg$1@news.onet.pl:

    > Ta - ale olata za prowadzenie jest wyzsza niz w BZWBK ;)

    Niekoniecznie: w BZWBK płacę 5 zł. (i za wszystko opłaty), w Lukasie
    płacę 0 zł i prawie wszystko za darmo. Dlatego napisałem, żeby *wybrał*
    rodzaj konta, który mu odpowiada. Jeśli założy lokatę na min. 5 tys., to
    ma Pro za darmo.

  • 6. Data: 2002-08-30 15:08:50
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > A jakie banki masz w poblizu ??? :)
    >
    > zobacz z tanich Lukasa, moze Multibank - a moze przesiadziesz sie na jakis
    > internetowqy?

    Internetowe Banki odpadają, chodzi o Wrocław

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-08-30 15:15:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote in news:3D6F8A82.9547228A@int.pan.wroc.pl:

    > Internetowe Banki odpadają, chodzi o Wrocław

    No to Lukas.

  • 8. Data: 2002-08-30 15:33:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Piotr Solarz" <s...@i...pan.wroc.pl> wrote in message
    > Internetowe Banki odpadają, chodzi o Wrocław

    Zobacz MultiBank - MultiKonto ja.
    Prowadzaenie 3zł/mies; przelewy i zlecenia stałe za darmo. Bankomaty
    Euronetu za darmo.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-08-30 17:06:29
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <s...@i...pan.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    PKO BP ????

  • 10. Data: 2002-08-30 17:26:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@i...pan.wroc.pl...
> [...]
    > wpływy to 1500 zł miesięcznie. Czy moglibyście polecić jakiś sensowny
    > Bank tak by opłaty za wyciąganie pieniążków z bankomatu były małe

    PKO BP - z wlasnych (1600szt.) darmo

    >, za
    > prowadzenie konta opłata sensowna.

    3,00zl/mc

    > Oprocentowanie nie gra roli.

    1,4%
    ;-)

    > No i
    > jeszcze TANIE zlecenia stałe lub nawet darmowe. Dzięki,

    Darmowe zlecenia stale.

    --
    Pozdrowienia
    ---