  • 1. Data: 2009-03-18 08:26:14
    Temat: Zwrot "nadmetrażu" a umowa kredytowa
    Od: z/svc <z/svc@>

    Cześć,

    Nie orientujecie się w takiej sprawie może?

    Kupuję mieszkanie za 100.000 PLN. Mam kredyt na 100% wartości, umowa
    kredytowa też więc jest na 100.000 PLN. Mieszkanie kupowane jest od
    dewelopera.

    Po odbiorze mieszkania okazuje się, że metraż jest ciut mniejszy, więc
    deweloper zwraca mi 1000 PLN na konto. No bo mieszkanie zamiast 100 m2
    ma 99.9 m2, stąd ten zwrot.

    Jaki to ma wpływ na umowę kredytową? Trzeba do tego jakieś aneksy,
    informować bank, itd?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-03-18 09:29:10
    Temat: Re: Zwrot "nadmetrażu" a umowa kredytowa
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma 99.9 m2, stąd ten zwrot.
    >
    > Jaki to ma wpływ na umowę kredytową? Trzeba do tego jakieś aneksy,

    a co masz w umowie?
    masz metraż czy tylko adres nieruchomości?

  • 3. Data: 2009-03-18 10:03:58
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 18 Mar 2009 10:29:10 +0100, "P.H." <k...@g...w.sieci>
    wrote:

    >Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    >a co masz w umowie?
    >masz metraż czy tylko adres nieruchomości?

    Tylko adres i kwota kredytu. Bez metrażu.

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2009-03-18 11:18:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tylko adres i kwota kredytu. Bez metrażu.

    no to w jakim celu chciałbyś informować o tym bank?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-18 12:25:53
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 18 Mar 2009 12:18:39 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >no to w jakim celu chciałbyś informować o tym bank?

    Ponieważ kredyt został wypłacony na 100.000 zł, a umowa notrialna,
    którą będę dopiero podpisywał, będzie stanowić, iż na mieszkanie
    zostało wydane 98.000 zł?

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2009-03-18 12:56:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 09:26, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    > ma 99.9 m2, stąd ten zwrot.
    >
    > Jaki to ma wpływ na umowę kredytową? Trzeba do tego jakieś aneksy,

    Gdzie można kupić mieszkanie 100 metrów za 100.000,00 PLN ?

  • 7. Data: 2009-03-18 13:58:00
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 18 Mar 2009 05:56:51 -0700 (PDT), szczurwa
    <s...@g...com> wrote:

    >Gdzie można kupić mieszkanie 100 metrów za 100.000,00 PLN ?

    W wyobraźni lub przykładzie ;-)

    --
    z/svc

  • 8. Data: 2009-03-18 17:04:23
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    z/svc wrote:

    > Ponieważ kredyt został wypłacony na 100.000 zł, a umowa notrialna,
    > którą będę dopiero podpisywał, będzie stanowić, iż na mieszkanie
    > zostało wydane 98.000 zł?

    Dlatego takie sprawy rozwiazuje sie inaczej - deweloper nic Ci nie
    zwraca, ale w ramach zadoscuczynienia kupuje Ci np lodowke (za taka
    kwote ile by mial zwrocic) - tylko pamietaj ze masz miec to zapisane w
    umowie, ze do mieszkania jest bonus w postaci lodowki za zlotowke.

  • 9. Data: 2009-03-18 22:04:37
    Od: "axell" <s...@s...pl>

    > Ponieważ kredyt został wypłacony na 100.000 zł, a umowa notrialna,
    > którą będę dopiero podpisywał, będzie stanowić, iż na mieszkanie
    > zostało wydane 98.000 zł?

    Jak bank zobaczy umowę to się odezwie i słono będzie to kosztowało. Siostra
    kupowała mieszkanie kredyt na 80% wartości (było to 5 lat temu i to był
    wtedy max) i w pewnym momencie zdecydowała że inny piec kupi zamiast
    standardowego od developera sama kupi lepszy. Wszystko było ok dopóki
    developer nie dał ostatecznego rozliczenia kosztów bo okazało się że
    przekraczała 80% i bank kazał oddać te 4k zł za piec w trybie
    natychmiastowym + podpisać jakiś aneks do umowy. A za aneksik 500 zł sobie
    policzyli ;/
    Lepiej wyprzedzić fakty i jak ktoś radził inaczej się rozliczyć z
    developerem niż zwrot kasy.

    Pozdrawiam
    axell