  • 1. Data: 2009-03-17 18:28:56
    Temat: Noble bank lokata EUR 5% 12M
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/walutowe/?
    rodzaj=3&waluta=143

    Noble Bank oferuje 5% czy budzi to wasz niepokój patrząc na inne lokaty ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 2. Data: 2009-03-17 18:40:07
    Temat: Re: Noble bank lokata EUR 5% 12M
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Mar, 19:28, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > Noble Bank oferuje 5% czy budzi to wasz niepokój patrząc na inne lokaty ?

    Czarnecki potrzebuje szmalu na fuzję z Getinem. To matrioszka.

  • 3. Data: 2009-03-17 20:53:38
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    szczurwa wrote:

    > Czarnecki potrzebuje szmalu na fuzję z Getinem. To matrioszka.

    Kusi mnie 8% Getinu - lokata 3M.

    Ale nie wiem czy ufac... jak stoi GetinBank? Nie jest na skraju upadku?

    No i donosiciel... ah.