  • 1. Data: 2009-03-18 05:42:22
    Temat: Kiedy są naliczane odsetwki na KO w WBK?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Jutro przypada mi termin spłaty karty kredytowej w WBK. Jest tego około 8k.
    Kasa na spłatę już jest od wczoraj na jednym z kont oszczędnościowych.
    Spłata karty nastąpi automatycznie z konta osobistego jutro o 8.00 lub o
    16.00 (wolałbym żeby spłata było o 8.00 bo jak by co to mam zawsze jeszcze
    możliwość spłaty o 16 - tak na wszelki wypadek - bo kwota troszkę znaczna
    :D)

    I teraz tak. Chciałbym aby ta kasa jeszcze dzisiaj poleżała na
    oszczędnościowym tylko nie wiem jak WBK oblicza odsetki?
    Słyszałem gdzieś, że bierze stan na godzinę 24.00 czyli jak przeleje dzisiaj
    (jutro) z oszczędnościowego na osobiste powiedzmy o 00.30 to będę miał
    zaliczone odsetki?

    P.S. czy w WBK z konta oszczędnościowego da się zrobić przelew z datą
    przyszłą?

  • 2. Data: 2009-03-18 12:53:29
    Temat: Re: Kiedy są naliczane odsetwki na KO w WBK?
    Od: "On" <o...@k...to>

    Chcesz zarobić dodatkowo 1 zł zapewne ...

  • 3. Data: 2009-03-18 13:14:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 13:53, "On" <o...@k...to> wrote:
    > Chcesz zarobić dodatkowo 1 zł zapewne ...

    Szkoci są wśród nas..;-)