  • 1. Data: 2009-03-17 18:39:19
    Temat: Multibank Aquarius - oddział Rondo ONZ - PROBLEMY
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Swojego czasu dokonałem zamiany KK VG na VAq. Jak jednak okazało się
    całkiem niedawno (wczoraj) pracownik oddziału postanowił wydać mi nową
    kartę (wbrew temu co wnioskowałem!) - zapewne miał od tego prowizję - i
    okazuje się, że stara karta nadal wisi w systemie i jest tylko
    zastrzeżona. Co dziwne całe zadłużenie zostało przeniesione na nową
    kartę (z problemami bo owy pracownik "pomylił się" w rachunkach). Po
    umowę de facto również chodziłem dwa razy ponieważ za pierwszym razem
    owy pracownik ją "zgubił".

    Dzisiejsze zdarzenie dosyć mnie zdenerwowało (rano złożyłem reklamację,
    po 30 minutach miałem już pisemną odpowiedź na maila), jednakże nie jest
    to wina banku jako takiego tylko jednego niekompetentnego pracownika
    (pomoc oraz wyjaśnienie całej sytuacji + przeprosiny uzyskałem na
    Multilinii).

    Innymi słowy odradzam oddział Multibanku na Rondzie ONZ w Warszawie. A
    zwłaszcza jednego pana doradcę Aquariusa (prócz niego jest tam jeszcze
    jedna pani, z której usług bankowych nie korzystałem). Chcecie problemów
    to idźcie właśnie do niego.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-03-17 20:50:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zwłaszcza jednego pana doradcę Aquariusa (prócz niego jest tam jeszcze
    > jedna pani, z której usług bankowych nie korzystałem). Chcecie problemów

    Z moją doradcą AQ miałem do czynienia tylko raz osobiście (przy
    zakładaniu) konta. Poza tym czasem dzwoni, aby zaoferować mi różne
    struktury.

    Ostatnio stwierdziłem, że nie jestem zainteresowany żadnymi strukturami
    więc mam przerwę w tel. aż bank zaoferuje coś nowego ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-17 20:57:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Z moją doradcą AQ miałem do czynienia tylko raz osobiście (przy
    > zakładaniu) konta. Poza tym czasem dzwoni, aby zaoferować mi różne
    > struktury.

    Moje info ma charakter prewencyjny. Teraz będę korzystał z innego oddziału.

    Ktoś zna w Warszawie godnego polecenia doradcę Aquariusa ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-03-18 08:02:45
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Mithos pisze:

    > Moje info ma charakter prewencyjny. Teraz będę korzystał z innego oddziału.
    >
    > Ktoś zna w Warszawie godnego polecenia doradcę Aquariusa ?

    Jak znajdziesz kogoś takiego to koniecznie daj znać. W oddziale przy
    Wiertniczej to ja wolę być obsługiwany przy stanowisku kasjerskim niż w
    pokoju klubowym. Do kultury nie mam żadnych zastrzeżeń, ale kompetencje
    to...