eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Zwrot na karte - brawo Real
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 75

  • 1. Data: 2003-05-26 18:30:40
    Temat: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis wybralem sie ze zwrotem do Reala - w informacji pani poprosila mnie o
    karte - w komputerze wybrala programik nazwany "Zwrot karta kredytowa".
    Wybrala sposob wprowadzania karty "automatycznie" przeciagnela karta gdzies
    tam za klawiatura (bedac wscibskim przechylilem sie i zobaczylem ze jest to
    urzadzonko do odczytywania kart (podobne jak przy drzwiach w bankach). Karty
    nie odczytalo niestety :-/ pani wybrala "wprowadzanie reczne" przepisala nr
    karty i date waznosci, nastepnie nr kasy i nr paragonu - system pomyslal i
    wyplul informacje "karta niezgodna" (nic dziwnego placila mama a ja zwrot
    chcialem zrobic na swoja :-)) Pani powiedziala ze musi byc karta ktora byla
    dokonana transakcja - udalo mi sie dojsc do porozumienia z pania (serdecznie
    pozdrawiam :))) zadzwonilem do mamy i podala mi nr karty ktory zostal
    wpisany do systemu. I tu nie bylo wiekszych problemow :) Wydrukowalo sie
    potwierdzenie www.jarp49.republika.pl/real.jpg - podpisalem sie tylko tak
    jak na karcie (no prawie podobnie) i calosc operacji zakonczyla sie .

    Nastepnie zrobilem zakupy na szalona kwote 8,41 - zaplacilem VC Citka z
    photka - podpisalem sie niezbyt dokladnie - zabrakol 1 literki w nazwisku :)
    pani mimo zdjecia poprosila abym sie ponownie podpisal.

    Podsumowujac - IMHO tak powinna wygladac cala procedura platnosci karta - od
    dokladnego sprawdzania podpisu niezaleznie od kwoty po zwrot pieniedzy na ta
    sama karte ktora byla wykorzystana do placenia.

    Brawo Real, brawo dla aklajera ktory przeszkolil pracownikow (chyba mozna
    sie pokusisc ze sa to nalecialosci jeszcze z Pekao, no ale moze i eService
    tez zrobil jakies szkolenie)

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-05-26 18:52:15
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 May 2003 20:30:40 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Pani powiedziala ze musi byc karta ktora byla
    >dokonana transakcja - udalo mi sie dojsc do porozumienia z pania (serdecznie
    >pozdrawiam :))) zadzwonilem do mamy i podala mi nr karty ktory zostal
    >wpisany do systemu. I tu nie bylo wiekszych problemow :)
    Ja tez nie mialem problemow w Realu:
    news:ie4gcv8slsq05v0j41um62he7fp00qsta8@4ax.com :)

    WAM


  • 3. Data: 2003-05-26 18:54:11
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > dokladnego sprawdzania podpisu niezaleznie od kwoty po zwrot
    > pieniedzy na ta sama karte ktora byla wykorzystana do placenia.

    A jesli ta karta jest juz niewazna, to co?

    MJ


  • 4. Data: 2003-05-26 19:02:08
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>


    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2nel2lsfn0.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > A jesli ta karta jest juz niewazna, to co?
    >
    Mysle ze wtedy nad gotowka mozna myslec - ale lba nie dam odciac :)

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2003-05-27 06:13:52
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "MM" <m...@s...pl>


    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:batmk6$gu8$1@inews.gazeta.pl...
    > [..] zwrot pieniedzy na ta
    > sama karte ktora byla wykorzystana do placenia.
    >
    >Brawo Real, brawo dla aklajera ktory przeszkolil pracownikow [...]

    ja mialem zwracane pieniazki kilka razy i w roznych sklepach i obsluga
    ZAWSZE chciala ta karte ktora placilem
    wiec nie wiem co tu jest takiego wyjatkowego ??

    m.



  • 6. Data: 2003-05-27 09:53:46
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>


    Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bav06v$prt$1@news.polbox.pl...

    > ja mialem zwracane pieniazki kilka razy i w roznych sklepach i obsluga
    > ZAWSZE chciala ta karte ktora placilem
    > wiec nie wiem co tu jest takiego wyjatkowego ??
    >
    A probowales dac inna? Ja mimo tego, ze obsluga chciala ta ktora placilem
    dawalem inna i _zawsze_ pieniadze zwracali bez problemu.

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2003-05-27 11:40:38
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A probowales dac inna? Ja mimo tego, ze obsluga chciala ta ktora placilem
    > dawalem inna i _zawsze_ pieniadze zwracali bez problemu.

    Wszystko OK. Ale ja ciagle nie rozumiem, co Ty w tym widzisz dobrego???

    Ja tylko raz dokonywalem zwortu towaru zakupionego karta (bezprzewodowe
    sluchawki w Niemczech, platnosc karta wydana w Polsce). Dostalem gotowke.
    Nie wyobrazam sobie bym mogl miec jakies klopoty, gdybym tej karty nie mial
    przy sobie (np. zgubil).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Moze by tak kupic auto, a za kilka dni zwrocic? ;))



  • 8. Data: 2003-05-27 11:48:04
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    Użytkownik JaKi napisał:
    > Dzis wybralem sie ze zwrotem do Reala - w informacji pani poprosila mnie o
    > karte - w komputerze wybrala programik nazwany "Zwrot karta kredytowa".
    > Wybrala sposob wprowadzania karty "automatycznie" przeciagnela karta gdzies
    > tam za klawiatura (bedac wscibskim przechylilem sie i zobaczylem ze jest to
    > urzadzonko do odczytywania kart (podobne jak przy drzwiach w bankach). Karty
    > nie odczytalo niestety :-/ pani wybrala "wprowadzanie reczne" przepisala nr
    > karty i date waznosci, nastepnie nr kasy i nr paragonu - system pomyslal i
    > wyplul informacje "karta niezgodna" (nic dziwnego placila mama a ja zwrot
    > chcialem zrobic na swoja :-)) Pani powiedziala ze musi byc karta ktora byla
    > dokonana transakcja - udalo mi sie dojsc do porozumienia z pania (serdecznie
    > pozdrawiam :))) zadzwonilem do mamy i podala mi nr karty ktory zostal
    > wpisany do systemu. I tu nie bylo wiekszych problemow :) Wydrukowalo sie
    > potwierdzenie www.jarp49.republika.pl/real.jpg - podpisalem sie tylko tak
    > jak na karcie (no prawie podobnie) i calosc operacji zakonczyla sie .
    >
    > Nastepnie zrobilem zakupy na szalona kwote 8,41 - zaplacilem VC Citka z
    > photka - podpisalem sie niezbyt dokladnie - zabrakol 1 literki w nazwisku :)
    > pani mimo zdjecia poprosila abym sie ponownie podpisal.
    >
    > Podsumowujac - IMHO tak powinna wygladac cala procedura platnosci karta - od
    > dokladnego sprawdzania podpisu niezaleznie od kwoty po zwrot pieniedzy na ta
    > sama karte ktora byla wykorzystana do placenia.
    >
    > Brawo Real, brawo dla aklajera ktory przeszkolil pracownikow (chyba mozna
    > sie pokusisc ze sa to nalecialosci jeszcze z Pekao, no ale moze i eService
    > tez zrobil jakies szkolenie)

    witam,
    pracuje w realu,-
    pani z POK powinna dostac upomnienie za łamanie ustalonych procedur -
    przy zwrocie powinna byc obecna mama ze swoja kartą, i podpisać się
    swoim imieniem i nazwiskiem.

    Pozdr,
    Piotrek



  • 9. Data: 2003-05-27 11:55:19
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>


    > A probowales dac inna? Ja mimo tego, ze obsluga chciala ta ktora placilem
    > dawalem inna i _zawsze_ pieniadze zwracali bez problemu.

    system informatyczny nie powinuen zakceptować takiej transakcji.

    pozdr,
    Piotrek


  • 10. Data: 2003-05-27 11:57:42
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotr Czerewko wrote:
    >> A probowales dac inna? Ja mimo tego, ze obsluga chciala ta ktora
    >> placilem dawalem inna i _zawsze_ pieniadze zwracali bez problemu.
    >
    > system informatyczny nie powinuen zakceptować takiej transakcji.

    Tia ;-) ? A gdzie jest napisane, że aby zwrócić towar trzeba mieć obowiązek
    posiadania karty, którą się płaciło? Nie oddacie pieniędzy, bo "system
    informatyczny" nie zaakceptuje takiej transakcji?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1