  • 71. Data: 2003-05-28 10:47:55
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: j...@p...onet.pl

    > Też proponuję EOT - choć jestem zdziwiona - w Twojej opinii stosowanie
    > przepisów jest uzależnione od wieku?

    Aby zakonczyc - stosowania przepisow nie uzalezniam od wieku - jednak z
    wlasnego doswiadczenia wiem ze osoba starszym _czesciej_ zdarzaja sie takie
    przypadki niz osoba mlodym. Ale to juz tylko moja subiektywna obserwacja i na
    niej opieram swoje poglady.

    --
    JaKi

  • 72. Data: 2003-05-28 15:21:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Hmmm jesli nawet moze

    Na pewno.

    > to czy nie ma zobowiazania co do przejecia
    > odpowiedzialnosci za transakcje zrealizowane karta?

    Nie wiem co masz na mysli. Uzytkownik karty jest odpowiedzialny za
    zrealizowane przez siebie transakcje (przy uzyciu posiadanej przez siebie
    karty). Kto mialby tu co przejmowac?

    Naturalnie nie odpowiada on za transakcje wykonane po wypowiedzeniu
    umowy i zwiazanym z tym przekazaniu karty bankowi.

    Jesli po wypowiedzeniu umowy rozliczone zostana jakies (wczesniejsze)
    transakcje, to po prostu bank informuje o tym bylego klienta, ktory
    reguluje naleznosc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 73. Data: 2003-05-28 17:08:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Jesli po wypowiedzeniu umowy rozliczone zostana jakies (wczesniejsze)
    > transakcje, to po prostu bank informuje o tym bylego klienta, ktory

    O to wlasnie mi chodzilo.

    --
    JaKi

  • 74. Data: 2003-06-01 18:12:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W kodeksie karnym nie jest napisane, że sfałszowanie podpisu jest
    > przestępstwem pod pewnymi warunkami - to jest przestępstwo samo w sobie.

    Ale w związku ze znikomą szkodliwością społeczną czynu postępowanie, jeśli w
    ogóle zostałoby wszczęte, to i tak zostałoby umorzone.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 75. Data: 2003-06-01 18:31:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Ale w związku ze znikomą szkodliwością społeczną czynu postępowanie,
    > jeśli w ogóle zostałoby wszczęte, to i tak zostałoby umorzone.

    Samo pojęcie "znikoma szkodliwość społeczna" jest IMHO szkodliwe
    społecznie - ale to już dyskusja na inną grupę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn