  • 1. Data: 2004-05-19 10:22:17
    Temat: Zwiększenie limitu na RORze poprzez internet (BPHPBK)
    Od: "Jarek (XLord)" <g...@g...pl>

    WItam,
    czy ktoś z Was próbował zwiększyć limit kredytowy (debetowy) na rachunku ROR
    w BPH poprzez wniosek wypełniany elektronicznie (w SBI jest teraz taka
    opcja)? Jak to działa, ile trwa? Będę wdzięczny za uwagi.
    Dziękuję
    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-19 10:30:03
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > w BPH poprzez wniosek wypełniany elektronicznie (w SBI jest teraz taka
    > opcja)? Jak to działa, ile trwa? Będę wdzięczny za uwagi.

    Tego nie próbowałem, ale próbowałem skorzystać z opcji "Zgłaszanie problemów".
    Efekty:

    1. Zgłoszony problem jest widoczny losowo (zwykle nie jest wcale widoczny) dla
    zgłaszającego problem.
    2. Ze strony banku zero reakcji.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-05-19 11:30:14
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał m.in.:

> [...]
    > Efekty:
    >
    > 1. Zgłoszony problem jest widoczny losowo (zwykle nie jest wcale widoczny)

    Potwierdzam. Bank w ogóle nie reaguje na problemy zgłaszane przez e-Sezam.
    Odnoszę wrażenie że BPH z zasady olewa problemy zgłaszane drogą
    elektroniczną i nikt nie nadzoruje czy odpowiedzi są udzielane. Po prośbach,
    opier****niu przez TeleSezam, nadal zero reakcji! E-komunikacja z klientem
    to wciąż jedna z najsłabszych stron BPH.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 4. Data: 2004-05-19 21:10:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opier****niu przez TeleSezam, nadal zero reakcji! E-komunikacja z
    klientem
    > to wciąż jedna z najsłabszych stron BPH.

    Eee! - wystarczy wykazać się uporem. Ja zadałem pytanie i tak mniej więcej
    przez tydzień sprawdzałem dwa razy dnia, czy czasem ktoś nie odpowiedział.
    Później dałem sobie spokój. jakież było moje zdziwienie, gdy po miesiącu
    zajrzałem do tej zakładki, a tam leży sobie i czeka odpowiedź. Z tym, że
    niekompletna. Zadałem dodatkowe pytanie i do dziś nie mam odpowiedzi, a
    upłynęło ze dwa miesiące. Ale czekam nadal cierpliwie. :-))

  • 5. Data: 2004-05-20 07:24:46
    Od: " Fro" <f...@g...pl>

> [...]
    > niekompletna. Zadałem dodatkowe pytanie i do dziś nie mam odpowiedzi, a
    > upłynęło ze dwa miesiące. Ale czekam nadal cierpliwie. :-))

    A ja zauważyłem, że ostatnio "coś drgnęło" tzn. zaczynają odpowiadać już na
    następny dzień, ale odpowiedzi te są mało konkretne i strasznie schematyczne.
    Mnie osobiście strasznie denerwuje, że ciągle nie widać operacji do karty
    dodatkowej i dlatego raz na jakiś czas atakuję i pytam kiedy to będzie. Na
    początku odpowiadali:
    "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że karty dodatkowe będą widoczne po
    kolejnym etapie wdrożenia systemu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Z
    poważaniem..."
    Po jakimś czasie odpowiedź na to samo pytanie:
    "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej proszę spróbować
    szukać transakcji zaznaczając: zakres dat oraz opcję "Karty wybrane i karty
    dodatkowe". Jeśli nadal nie będzie Pan widział tych transakcji proszę uzbroić
    się w cierpliwość ponieważ jest to problem znany i przekazany administratorom
    systemu do poprawy. Uprzejmie informuję, że na wyciągach otrzymywanych z
    Banku będzie miał Pan rozliczone transakcje dla wszystkich kart. Uprzejmie
    przepraszam w imieniu Banku za powstałe utrudnienia. Z poważaniem..."
    Nie ma szans, aby doczekać się konkretnej odpowiedzi. Pocieszające jest to,
    że wszelkie problemy/błędy są "znane i przekazane administratorom".

    Pozdrawiam
    Fro

  • 6. Data: 2004-05-20 21:59:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Fro" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma szans, aby doczekać się konkretnej odpowiedzi. Pocieszające jest
    to,
    > że wszelkie problemy/błędy są "znane i przekazane administratorom".

    Może konkretnej nie mają.

    Ale czemu nie ma powiadomienia mailem o otrzymaniu odpowiedzi. W starym
    systemie to działało tak, ze odpowiedź przychodziła mailem. Było to moim
    zdaniem wygodniejsze, zwłaszcza jak pracuję na modemie i co jakiś czas
    jedynie wchodzę na ich strony, a pocztę odbieram kilka razy dziennie.

  • 7. Data: 2004-05-21 17:16:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-20 23:59, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > zdaniem wygodniejsze, zwłaszcza jak pracuję na modemie i co jakiś czas
    > jedynie wchodzę na ich strony, a pocztę odbieram kilka razy dziennie.

    Hmm, dobry pomysł, powiadomienie na domyślnego maila (czyli przeważnie
    @sezam.pl :>) o odpowiedzi na problem...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2004-05-21 19:21:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c8ld8o$uoc$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Hmm, dobry pomysł, powiadomienie na domyślnego maila (czyli przeważnie
    > @sezam.pl :>) o odpowiedzi na problem...

    Wiesz, taki sposób wydaje mi się nie tyle dobrym pomysłem, co oczywistym
    pomysłem. Przyjęte przez BPH rozwiązanie poprzez wyświetlanie tego na
    zakładce wydaje mi się za to mało funkcjonalne. Jeśli już z jakiś tam
    powodów chcą to w ten sposób realizować, to niech chociaż powiadomią, ze
    mam sobie już sprawdzić. Bo przy pracy na modemie, to przyjęty przez nich
    sposób jest uciążliwy.

  • 9. Data: 2004-05-21 20:29:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-21 21:21, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Wiesz, taki sposób wydaje mi się nie tyle dobrym pomysłem, co oczywistym
    > pomysłem.

    Dam znać komu trzeba:)

  • 10. Data: 2004-05-21 23:36:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c8lohq$2i1$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Dam znać komu trzeba:)

    Jeśli masz taką możliwość, to by było miło. Ja im kiedyś taką sugestie
    wpisałem w te uwagi i postulaty, ale jakoś nie znalazła chyba w ich oczach
    uznania. No przynajmniej nic nie odpisali. Przez jakiś czas, bo później
    nie sprawdzałem.