  • 1. Data: 2004-05-19 11:03:11
    Temat: Raiffeisen - krótka historia KK.
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    ot, taki "kwiatek":

    Złożyłem w oddziale wniosek o KK. Miałem ją dostać w ciągu 2 tygodniu.
    Poczekałem cierpliwie trzy i zadzwoniłem do centrali. A tu niespodzianka:
    nic w ogóle nie wpłynęło. Dzwonię do oddziału - obiecują sprawdzić.

    Dzwonią na drugi dzień - rzeczywiście wniosek nie wyszedł z powodów braków.
    Nikt się nie pofatygował, żeby mnie o tym powiadomić.
    Proponuję umieszczenie mojego wniosku w niszczarce. Pani mówi, że wolała by
    nie ;-) i umawia się, że zaraz ktoś przyjedzie do mnie do pracy i uzupełnimy
    braki.
    Po niecałej godzinie jest u mnie sympatyczna pani z Raffiego, dopełniamy
    formalności. W ramach (już chyba trzecich) przeprosin dostaję kubek ;-).

    Reasumując: procedury dla nowych klientów - słabiutko. Procedury
    reklamacyjne - nad podziw sprawne (ciekawe czy jak już będę klientem to też
    tak wygląda).

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2004-05-19 11:43:54
    Temat: Re: Raiffeisen - krótka historia KK.
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    > Po niecałej godzinie jest u mnie sympatyczna pani z Raffiego, dopełniamy
    > formalności. W ramach (już chyba trzecich) przeprosin dostaję kubek ;-).

    Czy ta Pani ograniczyła się tylko do kubka? :))))))))
    Może RB stosuje bardziej wyrafinowany proces przeprosin?:)))))))

    Pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-05-19 21:01:50
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    by
    > nie ;-) i umawia się, że zaraz ktoś przyjedzie do mnie do pracy i

    Poczekaj, poczekaj... To wcale nie musi być koniec. Ja mam 4 nieaktywne
    karty kredytowe RB (służą mi jako skrobaczki do szyb)... A to nazwisko na
    karcie było nie takie, a to nie taka karta jaką zamawiałem, a to drugie imię
    zamiast pierwszego.
    Jako przeprosiny mam już 4 kalendarze National Geographic i portfel skórzany
    na karty (to akuratnie rozumiem - przy tej ilości...).

    Raiffeisen Bank Polska - Wyjątkowa jakość usług. Dziękuję. Wolę coś
    standardowego.

    MaciejK