eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwiększenie limitu na RORze poprzez internet (BPHPBK) › Re: Zwiększenie limitu na RORze poprzez internet (BPHPBK)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Fro" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwiększenie limitu na RORze poprzez internet (BPHPBK)
    Date: Thu, 20 May 2004 07:24:46 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <c8hmfu$h7n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c8fcgp$cr5$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    <c8fgdc$1en$1@atlantis.news.tpi.pl> <c8gis8$eep$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.95.122
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085037886 17655 172.20.26.240 (20 May 2004 07:24:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2004 07:24:46 +0000 (UTC)
    X-User: frosh
    X-Forwarded-For: 193.42.231.67
    X-Remote-IP: 217.153.95.122
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299300
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > news:c8fgdc$1en$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > > Potwierdzam. Bank w ogóle nie reaguje na problemy zgłaszane przez
    > e-Sezam.
    > > Odnoszę wrażenie że BPH z zasady olewa problemy zgłaszane drogą
    > > elektroniczną i nikt nie nadzoruje czy odpowiedzi są udzielane. Po
    > prośbach,
    > > opier****niu przez TeleSezam, nadal zero reakcji! E-komunikacja z
    > klientem
    > > to wciąż jedna z najsłabszych stron BPH.
    >
    > Eee! - wystarczy wykazać się uporem. Ja zadałem pytanie i tak mniej więcej
    > przez tydzień sprawdzałem dwa razy dnia, czy czasem ktoś nie odpowiedział.
    > Później dałem sobie spokój. jakież było moje zdziwienie, gdy po miesiącu
    > zajrzałem do tej zakładki, a tam leży sobie i czeka odpowiedź. Z tym, że
    > niekompletna. Zadałem dodatkowe pytanie i do dziś nie mam odpowiedzi, a
    > upłynęło ze dwa miesiące. Ale czekam nadal cierpliwie. :-))
    >

    A ja zauważyłem, że ostatnio "coś drgnęło" tzn. zaczynają odpowiadać już na
    następny dzień, ale odpowiedzi te są mało konkretne i strasznie schematyczne.
    Mnie osobiście strasznie denerwuje, że ciągle nie widać operacji do karty
    dodatkowej i dlatego raz na jakiś czas atakuję i pytam kiedy to będzie. Na
    początku odpowiadali:
    "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że karty dodatkowe będą widoczne po
    kolejnym etapie wdrożenia systemu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Z
    poważaniem..."
    Po jakimś czasie odpowiedź na to samo pytanie:
    "Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej proszę spróbować
    szukać transakcji zaznaczając: zakres dat oraz opcję "Karty wybrane i karty
    dodatkowe". Jeśli nadal nie będzie Pan widział tych transakcji proszę uzbroić
    się w cierpliwość ponieważ jest to problem znany i przekazany administratorom
    systemu do poprawy. Uprzejmie informuję, że na wyciągach otrzymywanych z
    Banku będzie miał Pan rozliczone transakcje dla wszystkich kart. Uprzejmie
    przepraszam w imieniu Banku za powstałe utrudnienia. Z poważaniem..."
    Nie ma szans, aby doczekać się konkretnej odpowiedzi. Pocieszające jest to,
    że wszelkie problemy/błędy są "znane i przekazane administratorom".

    Pozdrawiam
    Fro

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1