  • 1. Data: 2004-05-18 19:08:11
    Temat: Otwarcie w Inteligo.
    Od: "Barbara" <b...@p...gazeta.pl>

    Jak długo od weryfikacji danych czeka sie na kontakt i przyjazd tego kuriera
    z dokumentami ?

  • 2. Data: 2004-05-18 20:06:56
    Temat: Re: Otwarcie w Inteligo.
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Jak długo od weryfikacji danych czeka sie na kontakt i przyjazd tego
    kuriera
    > z dokumentami ?

    max 2 tygodnie

  • 3. Data: 2004-05-18 21:04:56
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > max 2 tygodnie

    tak.. jak kurier ma dobry dzień.

    Bo jak Cie pierwszy raz nie zastanie to niektórzy potrafia sie 2 tygodnie
    umawiac na kolejną wizytę...

  • 4. Data: 2004-05-18 21:13:24
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Piotrwarez wrote:

    > Bo jak Cie pierwszy raz nie zastanie to niektórzy potrafia sie 2 tygodnie
    > umawiac na kolejną wizytę...

    juz gdzies pisalem, ze wtedy najskuteczniejszy sposob, to szybki tel na
    infolinie INTELIGO i stanowcza rozmowa z konsultantem. Juz oni potrafia
    opieprzyc potem te firmy kurierskie. Osobiscie 2 razy przerabialem
    kurierow ktorzy mowili ze zadzwonia o 18 i sie umowia na nastepny dzien,
    oczywiscie potem czasu nie mieli itd. Po interwencji na infolini,
    nastepnego dnia byli z dokumentami.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 5. Data: 2004-05-19 05:15:09
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Ja czekałem na otwarcie rachunku ok. 2 miesiące, bo były drobne niezgodności
    w dokumentach i non stop ginęły papiery. Tak to wygląda praktycznie - kilka
    nerwowych telefonów i wreszcie po 2 miesiącach przysłali pakiet startowy...
    Ale teraz jestem zadowolony.

    Z.K.

  • 6. Data: 2004-05-19 06:30:15
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =
    Ale teraz jestem zadowolony.

    > Z.K.
    ====================
    Poniewaz od 10-u dni podchodze do starto-pakietu Inteligo jak pies do jeza
    [autotransformacja z e-PKO :-(((]napisz, co P.T. Cie "teraz zadowala" w I.
    Moze wreszcie sie skusze???
    Pozdrawiam!
    PL

  • 7. Data: 2004-05-19 07:06:26
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    PL wrote:

> [...]
    > [autotransformacja z e-PKO :-(((]napisz, co P.T. Cie "teraz zadowala" w I.

    a skus sie, jak cie nie zadowoli to sobie zamkniesz, co to za problem??

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie