  • 1. Data: 2008-12-08 12:38:11
    Temat: Zniknęła karta Aliora
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    Witam.
    Dziś przysłano mi kartę debetową z Aliorbanku. Kiedy wlazłem na ich
    stronę, aby ją aktywować i ustalić pin, okazało się, że w systemie
    brak karty. Do wczoraj jeszcze była... Czy ktoś z Was miał podobny
    przypadek?
    Pzdr

  • 2. Data: 2008-12-08 12:57:35
    Temat: Re: Zniknęła karta Aliora
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 04:38:11 -0800, m@rkop napisał(a):

    > Dziś przysłano mi kartę debetową z Aliorbanku. Kiedy wlazłem na ich
    > stronę, aby ją aktywować i ustalić pin, okazało się, że w systemie brak
    > karty. Do wczoraj jeszcze była... Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?

    Od wczoraj coś się dzieje z Aliorem, system działa jak chce, karty
    znikają i się pojawiają.
    Wyjdę pewnie na makabrycznie upierdliwego gościa, ale ten bank mnie coraz
    bardziej bawi...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-08 13:41:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Olgierd" <n...@r...org> wrote in message

    > Od wczoraj coś się dzieje z Aliorem, system działa jak chce, karty
    > znikają i się pojawiają.
    > Wyjdę pewnie na makabrycznie upierdliwego gościa, ale ten bank mnie coraz
    > bardziej bawi...

    Aktywowalem debetowke dzisiaj i nic nie zauwazylem, wszystko przebieglo
    pomyslnie.

  • 4. Data: 2008-12-08 14:53:48
    Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

    > Od wczoraj coś się dzieje z Aliorem, system działa jak chce, karty
    > znikają i się pojawiają.

    Dzis chcialam zalozyc konto w oddziale - udalo sie! Po 10 minutach od
    wyjscia z banku zadzwonila mila osoba, ze pomylila sie i zalozyla mi konto
    zakupowe zamiast oszczednosciowego. Wrocilam wiec zeby podpisac nowa umowe.
    Okazalo sie, ze wlasnie maja awarie systemu i nie moga mi wydrukowac nowej
    umowy (chociaz w miedzyczasie weszly dwie osoby zeby zalozyc konto i ktos je
    tam zaczal obslugiwac), poproszono wiec o kolejna wizyte w banku.Udalo mi
    sie jedynie wypowiedziec to niepotrzebne konto.
    Chcialam ROR w koncu zalozyc przez internet - po wpisaniu wszystkich danych
    wyskoczyl komunikat, ze maja blad systemu...
    Nie chca mnie... :-))
    a.

  • 5. Data: 2008-12-08 16:06:58
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 8 Gru, 12:57, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Od wczoraj coś się dzieje z Aliorem, system działa jak chce, karty
    > znikają i się pojawiają.

    Zaczekam do jutra i jak nic się nie zmieni, to chyba będę musiał się
    skontaktować z nimi telefonicznie...
    Pzdr

  • 6. Data: 2008-12-08 16:25:48
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Też dzisiaj byłem założyć konto, czekałem 15min a później mieli awarię
    systemu. Podziękowałem i wyszedłem, nie wiem czy wrócę.

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2008-12-08 17:16:38
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    m@rkop <m...@g...com> napisał(a):

    > Zaczekam do jutra i jak nic si=EA nie zmieni, to chyba b=EAd=EA musia=B3 si=
    > =EA
    > skontaktowa=E6 z nimi telefonicznie...
    > Pzdr

    Witam.
    Czytam wszystko o aliorze. Dochodzę do wniosku , że trzeba temu bankowi dać
    jeszcze czas na dopracowanie szczegółów. Jak nie będzie uwag to założę konto.
    Nie chcę się denerwować.
    Pozdrawiam. kz0

  • 8. Data: 2008-12-08 17:59:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 12:57:35 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Od wczoraj coś się dzieje z Aliorem, system działa jak chce, karty
    > znikają i się pojawiają.
    > Wyjdę pewnie na makabrycznie upierdliwego gościa, ale ten bank mnie
    > coraz bardziej bawi...

    Zacznij używać Polbanku łącznie z www - to jest dopiero Everest
    bankowości dla prawdziwych twardzieli ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-12-08 18:40:26
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 17:59:44 +0000, xbartx napisał(a):

    > Zacznij używać Polbanku łącznie z www - to jest dopiero Everest
    > bankowości dla prawdziwych twardzieli

    Jednak nawet nie będę o tym myślał. Raz, że musiałbym kupić Windowsa, a
    dwa, że skoro tam i tak nic nie ma...

  • 10. Data: 2008-12-08 23:11:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 18:40:26 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Jednak nawet nie będę o tym myślał. Raz, że musiałbym kupić Windowsa, a
    > dwa, że skoro tam i tak nic nie ma...

    Spod linuxa też może sobie po koncie pośmigać i w historię pozaglądać,
    jeżeli tylko oczywiście system nie będzie off. Przy okazji możesz
    zobaczyć np takie ciekawe i nowatorskie rozwiązania odwiedzając:
    http://www.polbank.pl
    http://polbank.pl

    Z opery 10 pod linuxem możesz sobie zobaczyć jak się certyfikat wydaje,
    ale go nie dodasz z racji właśnie braku Windows. Nie wiem być może IE w
    jakimś Wine or sth by dało radę, ale ciężko powiedzieć. Karta debetowa/
    kredytowa jeżeli działa nadaje się do płacenia przez PP i inne zdalne
    zagraniczne tudzież polskie.

    Xenocide