  • 1. Data: 2008-12-08 11:51:29
    Temat: Polbank logowanie
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Mozecie sie zalogowac na konto w Polbanku?
    Acha i pytanie, jak sie robie przelew w tym banku elektronicznie?:) Bo nie
    moge dojsc.

  • 2. Data: 2008-12-08 12:07:18
    Temat: Re: Polbank logowanie
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    NOFX wrote:
    > Witam
    > Mozecie sie zalogowac na konto w Polbanku?
    > Acha i pytanie, jak sie robie przelew w tym banku elektronicznie?:) Bo nie
    > moge dojsc.

    Tylko spod IE ma szanse sie udac (choc ostatnio ktos pisal ze z nowej
    Opery sie udalo). Ogolnie bankowosc elektroniczna w Polbanku to jak w
    totolotku - czasem uda sie trafic :)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-12-08 17:11:33
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Maverick" <k...@g...pl> wrote in message

    > Tylko spod IE ma szanse sie udac (choc ostatnio ktos pisal ze z nowej
    > Opery sie udalo). Ogolnie bankowosc elektroniczna w Polbanku to jak w
    > totolotku - czasem uda sie trafic :)

    aż tak marne szanse? :(

  • 4. Data: 2008-12-08 17:56:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > "Maverick" <k...@g...pl> wrote in message

    > aż tak marne szanse? :(
    porażka, używam wyłącznie do płatności kartą w usd i eur
    potwierdzam udało się dziś 2 przelewy wewnętrzne wykonać
    używam certyfikatu z podawaniem hasła

    nie próbuję już z IE skoro chodzi w operze
    nie wiem czy powolność wynika z opery, bo pierońsko wolno idzie
    zanim certyfikat wejdzie z 50 sekund, zanim okno na hasło wejdzie z 30
    sekund

    nerwami opłaca się tę niższą cenę walut