  • 1. Data: 2008-12-08 12:08:40
    Temat: Był kurier z Aliora i co dalej???
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    mam pytanie do osób które zakładały konto w Aliorze drogą korespondencyjną

    Do mnie przed chwilą dotarł kurier - podpisałem umowę i kurier wziął ją do
    odesłał.

    Jaka dalej procedura? Czy konto mam juz aktywne (na umowie był numer konta) -
    czy ktoś się do mnie teraz odezwie? Jak będe mógł się logować do serwisu
    internetowego? Co dalej?

  • 2. Data: 2008-12-08 14:02:46
    Temat: Re: Był kurier z Aliora i co dalej???
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

> [...]
    > konta) -
    > czy ktoś się do mnie teraz odezwie? Jak będe mógł się logować do serwisu

    Osobiście zrobiłem tak:

    1) Wszedłem na stronę Alior Bank
    2) Wpisałem w bankowości internetowej swój numer CIF
    3) Po chwili przyszedł sms aktywacyjny
    4) Zmieniłem hasło
    5) Aktywowałem kartę
    6) Mogę już się cieszyć 100 zł

    Wszystko sprawnie i bez bólu:)

    P.S. Karta przyszła w ten sam dzień co kurier:)

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 3. Data: 2008-12-08 18:47:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-08 15:02, Chandler stwierdził, że:
    > Osobiście zrobiłem tak:
    >
    > 1) Wszedłem na stronę Alior Bank
    > 2) Wpisałem w bankowości internetowej swój numer CIF

    A ten CIF to skąd? Na karcie klienta go nie ma, na umowie nie
    wydrukowano (zapomniano także o tym, że wnioskowałem o rachunek w EUR,
    do którego żaden dokument nie dotarł). W instrukcji obsługi mam info, że
    bank poinformuje SMSowo o aktywacji konta z tym, że kilka dni minęło a
    wiadomości brak :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-12-08 19:13:47
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Marcin Nowakowski pisze:

    > Dnia 2008-12-08 15:02, Chandler stwierdził, że:

    > A ten CIF to skąd? Na karcie klienta go nie ma, na umowie nie
    >[...]

    na umowach ROR w PLN jest podany CIF
    jestes pewien ze na EUR nie ma ?

  • 5. Data: 2008-12-08 19:25:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:ghjq46$4ed$2@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > żaden dokument nie dotarł). W instrukcji obsługi mam info, że bank
    > poinformuje SMSowo o aktywacji konta z tym, że kilka dni minęło a

    wszystko jest w papierach
    dzięki Chandler, myślałem że mam czekać na kolejny list aktywacyjny ;p
    jak w mbanku

  • 6. Data: 2008-12-08 19:30:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Osobiście zrobiłem tak:
    [...]
    > Wszystko sprawnie i bez bólu:)

    wszystko ok, tylko zwisy łapie
    poszarzały górny ekran obracające się kółko w białym prostokącie
    czeba f5, dobrze że nie jest jak w lukas po trzeba by ponownie logować

  • 7. Data: 2008-12-08 22:55:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-08 20:13, Dannyboy stwierdził, że:

    > na umowach ROR w PLN jest podany CIF

    U mnie nie ma - puste pole 8-)

    > jestes pewien ze na EUR nie ma ?

    Umowy do rachunku w ogóle mi nie przysłano, śmiem twierdzić, że Alior
    zapomniał o niej (i o otwarciu samego rachunku również).

  • 8. Data: 2008-12-08 22:56:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-08 20:25, zlotowinfo stwierdził, że:
    > wszystko jest w papierach

    Wszystko, to znaczy co? W jakich papierach? W umowie? W umowie mam numer
    rachunku, na karcie CIF mam dane klienta. Nic poza tym nie otrzymałem.

  • 9. Data: 2008-12-09 09:21:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Dnia 2008-12-08 20:25, zlotowinfo stwierdził, że:
    >
    > Wszystko, to znaczy co? W jakich papierach? W umowie? W umowie mam numer
    > rachunku, na karcie CIF mam dane klienta. Nic poza tym nie otrzymałem.

    Winieneś mieć co najmniej 3 dokumenty. Kartę Klienta i umowę o
    świadczenie usług oferowanych przez Bank dla Osoby Fizycznej (w sumie 4
    strony) i jeszcze umowę o ROR (2 strony) i ew. umowę o kartę (kolejne 2
    strony). CIFu nie nadrukowali na tym pierwszym, na umowach o ROR i kartę
    już jest.

  • 10. Data: 2008-12-09 09:22:25
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Chandler pisze:

    > Osobiście zrobiłem tak:
    >
    > 1) Wszedłem na stronę Alior Bank
    > 2) Wpisałem w bankowości internetowej swój numer CIF
    > 3) Po chwili przyszedł sms aktywacyjny

    Moment, ale z tym logowaniem czekałeś na SMSa z potwierdzeniem
    otrzymania dokumentów przez bank, czy mogłeś się logować zaraz po
    wizycie donosiciela, przepraszam, kuriera?