  • 1. Data: 2008-12-08 11:18:38
    Temat: Alior dotrzymał słowa - aż się zdziwiłem
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Dzisiaj sprawdzam stan konta i niespodzianka. Przesłali mi 100 zł za udział
    w konkursie. Nie dziwiłbym się tak, gdyby nie fakt, że konto miałem już
    założone 18 listopada, a na pytania odpowiadałem chyba 24 listopada, czyli
    miałem konto zanim wziąłem udział w tym konkursie.

    Dzwoniłem na ich party line i były sprzeczne informacje. Jedni konsultanci
    mówili że dostanę, inni że nie - a ty taka miła niespodzianka ;)

  • 2. Data: 2008-12-08 19:02:56
    Temat: Re: Alior dotrzymał słowa - aż się zdziwiłem
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Włodziu pisze:
    > Dzisiaj sprawdzam stan konta i niespodzianka. Przes?ali mi 100 z? za udzia?
    > w konkursie. Nie dziwi?bym sie tak, gdyby nie fakt, ?e konto mia?em ju?
    > za?o?one 18 listopada, a na pytania odpowiada?em chyba 24 listopada, czyli
    > mia?em konto zanim wzi??em udzia? w tym konkursie.
    ja też założyłem konto i:
    1) nikt nie dzwonił, nie przysłał SMS-a ani maila - po prostu kurier się
    pojawił
    2) ustawili mi adres, na który miał przyjechać kurier jako
    korespondencyjny [zakład pracy]
    3) wnioskowałem o konto walutowe, ale go nie założyli, a teraz nawet
    twierdzą, że można założyć tylko w oddziale
    Mogli się trochę bardziej postarać...

  • 3. Data: 2008-12-08 22:41:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Dzwoniłem na ich party line i były sprzeczne informacje. Jedni konsultanci
    > mówili że dostanę, inni że nie - a ty taka miła niespodzianka ;)

    To teraz pozwól tym 100zł zarabiać w Aliorze albo dołóż do tej setki
    naście, dziesiąt setek, by ta setka nie czułą się samotna.
    ;-)

    zyga
    --
    Mądrość to myślenie ze sceptycyzmem, a działanie z optymizmem.

  • 4. Data: 2008-12-08 22:58:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-08 20:02, Radek Wroclawski stwierdził, że:
    > 3) wnioskowałem o konto walutowe, ale go nie założyli, a teraz nawet
    > twierdzą, że można założyć tylko w oddziale

    Mam ten sam problem.
    Dziwne, że rachunek walutowy można założyć tylko w oddziale, skoro przy
    wybieraniu produktów (sposób zawarcia umowy - korespondencyjny) można
    takowy zaznaczyć, ba, można wnioskować o kartę płatniczą do niego.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2008-12-09 09:14:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski"
    > 2) ustawili mi adres, na który miał przyjechać kurier jako
    > korespondencyjny [zakład pracy]

    u mnie zadzwonili, zeby zawiadomic ze kurier przyjedzie
    na skrytke pocztowa bo taki adres koresp. podalem :-)

    W sumie na umowie jest adres zameldowania, zamieszkania
    i korespondencyjny - trudno trafic gdzie klient życzy sobie
    spotkania
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-12-17 02:26:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zygmunt M. Zarzecki" ghk73m$8vu$...@n...interia.pl

    > To teraz pozwól tym 100zł zarabiać w Aliorze albo dołóż do tej setki naście,
    dziesiąt setek, by ta setka nie czułą się samotna.

    W razie czego na pewno niejedno konto zauważy ,,gość w dom -- Bóg w dom''
    i przyjmie samotną stówkę do siebie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-12-17 02:28:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "blad" ghld1b$fk8$...@a...news.neostrada.pl

    > u mnie zadzwonili, zeby zawiadomic ze kurier przyjedzie
    > na skrytke pocztowa bo taki adres koresp. podalem :-)

    I będziesz czekał na kuriera w skrytce czy obok skrytki? ;)
    Czy kurierzy strajkują (w ten sposób) czy o coś innego im chodzi? :)

    --