  • 1. Data: 2008-12-08 15:51:10
    Temat: Pekao SA - propozycja pozyczki
    Od: "Marian Kaminski" <k...@w...eu>

    mam w pekao pozyczke. Zatelefonowali, zaproponowali pozyczke, na splate
    tamtej pozyczki, bo ta nowa ma korzystniejsze warunki i rzeczywiscie.
    jestem u nich od kilku dobrych lat, wczesniej bph. Poszedlem do banku i
    dowiedzialem sie, ze musze przyniesc zaswiadczenie o zatrudnieniu. Bez
    zaswiadczenia od pracodawcy ani rusz. To ze juz raz przynosilem
    zaswiadczenie nie wzusza ich, bo zaswiadczenie przynosilem do bph, a teraz
    jest pekao.

    Wrocilem do domu. Wydrukowalem hitorie z Pekao, wydrukowalem historie z
    WBK gdzie mam konto wspolne z zona, poszedlem do mbanku do punktu
    kredutowego i bez zadnych zaswiadczen otrzymalem pozyczke. Chcieli mi dac
    15-krotnosc moich zadeklarowanych dochodow, ale wzialem tylko 5-krotnosc.

    za kilka dni wypowiadam umowe pozyczki z pekao, splacam ja tymi pieniedzmi
    z mbanku i guzik zarobia, a jeszcze troche odsetek tam do splaty zostalo.

    wam tez radze. udowadniajcie bankom, ze jest kapitalizm i na kazdym rogu
    jest inny bank, ktory daje pozyczki.

    --
    kamien d3

  • 2. Data: 2008-12-08 18:14:51
    Temat: Re: Pekao SA - propozycja pozyczki
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Gru, 16:51, "Marian Kaminski" <k...@w...eu> wrote:
> [...]
    >
    > wam tez radze. udowadniajcie bankom, ze jest kapitalizm i na kazdym rogu

    Popieram!

  • 3. Data: 2008-12-08 20:00:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2008 16:51:10 +0100, Marian Kaminski napisał(a):

    > Zatelefonowali, zaproponowali pozyczke, na splate
    > tamtej pozyczki, bo ta nowa ma korzystniejsze warunki i rzeczywiscie.

    Fajne podejście do klienta !
    Bank wychodzi z inicjatywą, czyli istnieje domniemanie, że dokonał analizy

    Mam takie pytanie do pracujących w bankach:
    czy banki (bez wymieniania nazw, aby nie naruszać tajemnicy) analizują
    konta własnych klientów i np. w rekord klienta wprowadzają potencjalne
    propozycje tak, aby klient został poinformowany o tym przez
    konsultanta/doradce, w przypadku gdyby zgłosił się do banku w innej sprawie
    ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy

  • 4. Data: 2008-12-09 06:41:32
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Marian Kaminski" <k...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:op.uluozktijdd8jj@dhcp-192-168-2-> wam tez radze. udowadniajcie bankom,
    ze jest kapitalizm i na kazdym rogu
    > jest inny bank, ktory daje pozyczki.

    do mnie zadzwonili jakis miesiąc temu czy dwa z oddziału pekaosa i chcieli
    dać 10k plnów miałem tylko podejść z żoną i złożyć podpisy - warunki ZTCP ca
    14% w skali roku na 3 lata- potem jeszcze dzwonili i dziwili się, że nie
    przychodzę a to będzie dla mnie 5 min fatygi...
    widocznie jesteśdla nich nie bardzo wiarygodny skoro potrzebowali
    zaświadczenia

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2008-12-09 08:51:30
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Heh, ich podejście jest dla mnie zagadką.

    Do mnie zadzwonili (i równocześnie przyszło pisemko pocztą), że skoro kończy
    mi się pożyczka na rok na 2,5k, to mają dla mnie "super korzystną" ofertę na
    2 lata na... 3,5k przy tej samej wysokości raty... No comment. Od stycznia
    pensja wędruje (najprawdopodobniej) do mBanku i tyle mnie widzieli w Pekao.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 6. Data: 2008-12-09 18:38:09
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message

> [...]
    > propozycje tak, aby klient został poinformowany o tym przez
    > konsultanta/doradce, w przypadku gdyby zgłosił się do banku w innej

    Oczywiście, w bankach brytyjskich to norma, że logujesz się na swoje konto i
    wyskakują Ci "oferty dla Ciebie", tzn. takie, które wynikają z analizy
    konta. Np. po roku wpływów na konto w HSBC niedawno pojawiła mi się nowa
    opcja "specjalnie dla Ciebie: karta kredytowa".

    Zapewne konsultant, logując się do konta klienta, widzi takie oferty ; a że
    najczęściej ma niewielką prowizję od każdej, to zawsze stara się którąś
    "sprzedać".

    k.