  • 11. Data: 2009-02-14 17:56:50
    Temat: Re: Znikajacywatek z forum Banki.onet.pl
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:5bcbbfd1-fccd-4e15-8575-236f4caa9851@z6g2000pre
    .googlegroups.com...
    > On 14 Lut, 12:42, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    >
    >> Stone Coast Fund Services?
    >
    > Byli szybsi na tej grupie... :D

    Czemu nie wierzyc...

    A tak to nauczka dla nas wszystkich: jedno omskniecie palca na klawiaturze -
    i cala grupa poznaje historie osobista, CV, wyksztalcenie, adresy wszystkich
    kolejnych pracodawców, typy kart kredytowych, osobiste poglady na forum
    gazeta.pl; a jak sie chce, to jest nawet i zdjecie :)

    Anonimowosc w sieci to fikcja......

    Rozszyfrujesz mnie? Zapowiadam: nieco trudniej, ale da rady.

    k.

  • 12. Data: 2009-02-14 18:05:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 12:56, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > A tak to nauczka dla nas wszystkich: jedno omskniecie palca na klawiaturze -

    No, w moim przypadku to bylo pisanie ze sluzbowego komputera, ktore mi
    sie przysluzylo. Wiec takie troche wieksze "omskniecie" :)

    > Rozszyfrujesz mnie? Zapowiadam: nieco trudniej, ale da rady.

    Wprawdzie lubie "Spooks" (MI-5 sie to tutaj nazywa) i rozne inne
    Jamesy Bondy, ale ogladac. :)
    Jesli ktos chce pisac pod nickiem, to nie bede tropil. A jesli chcesz
    sie przedstawic, to znasz e-mail :D

  • 13. Data: 2009-02-14 18:22:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Jamesy Bondy, ale ogladac. :)
    > Jesli ktos chce pisac pod nickiem, to nie bede tropil. A jesli chcesz

    Odpowiedz z klasa, szacuneczek :)

    k.

  • 14. Data: 2009-02-14 18:43:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 13:05, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Jesli ktos chce pisac pod nickiem, to nie bede tropil. A jesli chcesz
    > sie przedstawic, to znasz e-mail :D

    Autokorekta: wszyscy teraz znaja e-mail, kuna, wszyscy! :))

  • 15. Data: 2009-02-14 19:27:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Autokorekta: wszyscy teraz znaja e-mail, kuna, wszyscy! :))

    Jesli uzyjesz klienta newsgroups (np. Outlook Expressa) zamiast otwierac
    Firefoxem forum gazety.pl - to w menu Narzedzia znajdziesz polecenie "Anuluj
    wiadomosc". Wtedy wszyscy, którzy jeszcze tej wiadomosci nie pobrali, juz
    jej nie zobacza...

    k.