  • 1. Data: 2009-02-14 12:25:25
    Temat: Znikającywątek z forum Banki.onet.pl
    Od: "bm3241" <b...@p...onet.pl>

    W czwartek znalazłem wątek dyskusji o zwolnieniach w polskich bankach /
    http://banki.onet.pl/4,61,8,6134671,0,0,0,forum2.htm
    l / ...zaczytałem kilka
    postów, poszedłem odebrać przesyłkę i wracając do lektury zdziwiłem
    się...Bardzo...administrator forum wykasował cały wątek ale miał pecha, pozostał
    ślad dyskusji na googlach... /
    http://www.google.pl/search?q=banki.onet.pl+makowa+p
    anienka&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:of
    ficial&client=firefox-a
    /

    ciekawe czego lub kogo ONET tak bardzo się przestraszył że skasował kilka
    wypowiedzi bez zapisu o naruszeniu zasad forum...
    krótko...chodziło o to że "Makowa Panienka" opisała procentowo zwolnienia w BPH
    w raz ze śmiesznym uzasadnieniem... czyżby wypowiedź miała przesłanki prawdy??

  • 2. Data: 2009-02-14 12:44:06
    Temat: Re: Znikającywątek z forum Banki.onet.pl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bm3241" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > krótko...chodziło o to że "Makowa Panienka" opisała procentowo
    > zwolnienia w BPH w raz ze śmiesznym uzasadnieniem... czyżby wypowiedź

    J abym w tej wypoiwiedzi dopatrzył się użycia słowa "geje" w kontekście
    negatywnym i pewnie z tego powodu usunięto tę gałąź.

  • 3. Data: 2009-02-14 12:55:05
    Od: "bm3241" <b...@p...onet.pl>

    heh
    ależ to nie jest obraźliwe określenie nikogo...
    wręcz jeśli chodzi preferencje sex'ualne jest to poprawna forma
    a jeśli chodzi o GE-Money Bank to jest uznawane między pracownikami GEMB i BPH o
    określenia pracowników GEMB bo nie lubią określenia GEMB'y

  • 4. Data: 2009-02-14 13:18:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > a jeśli chodzi o GE-Money Bank to jest uznawane między pracownikami GEMB
    > i BPH o określenia pracowników GEMB bo nie lubią określenia GEMB'y

    Chodzi nei o samo słowo, tylko o obraźliwy kontekst.

  • 5. Data: 2009-02-14 15:52:59
    Od: a...@g...com

    On 14 Lut, 07:55, "bm3241" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > heh
    > ależ to nie jest obraźliwe określenie nikogo...

    Ale moze byc. "That's so gay!", "That car was gay", jest jak
    najbardziej obrazliwe.
    I w uzytym kontekscie bylo. A ze ktos przesadzil z poprawnoscia
    polityczna i ocenzurowal, to juz inna sprawa.

  • 6. Data: 2009-02-14 16:01:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 07:55, "bm3241" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > heh
    > ależ to nie jest obraźliwe określenie nikogo...
    > wręcz jeśli chodzi preferencje sex'ualne jest to poprawna forma

    Ale moze byc! "That's so gay", "This car is so gay" sa jak najbardziej
    obrazliwe.
    I w uzytym kontekscie bylo. A ze ktos przesadzil z poprawnoscia
    polityczna i ocenzurowal to inna sprawa.
    Swoja droga dziwie sie, ze nie poszli konsekwentnie po paru inych
    wpisach.

  • 7. Data: 2009-02-14 16:47:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Ale moze byc. "That's so gay!", "That car was gay", jest jak
    > najbardziej obrazliwe.
    > I w uzytym kontekscie bylo. A ze ktos przesadzil z poprawnoscia
    > polityczna i ocenzurowal, to juz inna sprawa.

    No to oprócz stanu znamy jeszcze imię, nazwisko i aktualny adres email ;)

    k.

  • 8. Data: 2009-02-14 17:07:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Lut, 11:47, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > No to oprócz stanu znamy jeszcze imię, nazwisko i aktualny adres email ;)

    No teraz to sie i tak nie ma co ukrywac... :)

    P.S. Przeoczyles pracodawce... :)

  • 9. Data: 2009-02-14 17:42:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > No teraz to sie i tak nie ma co ukrywac... :)
    >
    > P.S. Przeoczyles pracodawce... :)

    Stone Coast Fund Services?

  • 10. Data: 2009-02-14 17:44:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>