  • 11. Data: 2019-11-26 12:36:43
    Temat: Re: Złoto wróciło
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Nov 2019 19:56:45 +0100, 'TomN' napisał(a):

    > Ale o co chodzi?
    > "Zakończyliśmy procedurę sprowadzania złota do Polski. [...]

    Może Człowiek z Drabinką che sobie sprawić złote korony, bo jak długo można
    chodzić szczerbatym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2019-11-26 14:20:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Nov 2019 08:00:42 +0100, w <q...@m...mpwikzdw.com.pl>, LFC
    <l...@m...com.pl> napisał(-a):

    > A będą je trzymać? A my się martwiliśmy skąd wezmą na dalsze
    > rozdawnictwo i obietnice.

    Ciekawe kto je będzie corocznie "przeliczał" :)

  • 13. Data: 2019-11-26 16:59:36
    Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

    Am 26.11.19 um 14:20 schrieb r...@k...pl:

    > Ciekawe kto je będzie corocznie "przeliczał" :)

    Pewnie asystentki prezesa banku. :-)

    Jakos przypomina mi sie latynoski geniusz Nicolas Maduro, ktory ciagle
    sprzedaje Chinczykom i Turkom zloto, zeby starczylo na paczki
    zywnosciowe dla jego zwolennikow. A czarnorynkowy kurs dolara od
    stycznia podrozal juz 50-krotnie.

    --
    saluto
    silvio balconetti

    >PiS ma poparcie niekoniecznie dlatego, ze przekupil ludzi za pomoca
    500+, czy dlatego, ze ludziom podoba sie "dobra zmiana". PiS ma
    poparcie, bo atakujac bezpardonowo elity sprawil, ze polski cham czuje
    sie dumny ze swego chamstwa, polski nieuk ze swego nieuctwa, a polski
    nieudacznik czuje, ze winni jego porazek sa ci, ktorzy odniesli sukces.<
    (Zygmunt Marczuk)

  • 14. Data: 2019-11-27 12:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 26 Nov 2019 08:00:42 +0100, w
    <q...@m...mpwikzdw.com.pl>, LFC
    <l...@m...com.pl> napisał(-a):

    >Ciekawe kto je będzie corocznie "przeliczał" :)

    Blondynki :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-11-27 13:36:08
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    W dniu 26.11.2019 o 16:59, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
    > sprzedaje Chinczykom i Turkom zloto, zeby starczylo na paczki
    > zywnosciowe dla jego zwolennikow. A czarnorynkowy kurs dolara od

    A przy zwiększonej podaży złota jego cena idzie w dół i maleje wartość
    wszystkich rezerw złota, tak więc odpowiednio uposażony genisz księgowy
    może wywołać kryzys światowy

    LFC

  • 16. Data: 2019-11-27 17:38:33
    Od: Chłop z Mazur <chlopZmazur@.wp.pl>

    W dniu 25.11.2019 o 19:56, 'TomN' pisze:
    > Ale o co chodzi?
    A może to chińska wersja złota?
    Swego czasu było o zakupie do Chin głośno

    https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/afera-wolframowym
    i-sztabkami-zlota-bundesbank-zlecil-sprawdzenie-stan
    u-sztabek

  • 17. Data: 2019-11-27 17:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LFC" napisał w wiadomości grup
    .

    >A przy zwiększonej podaży złota jego cena idzie w dół i maleje
    >wartość wszystkich rezerw złota, tak więc odpowiednio uposażony
    >genisz księgowy może wywołać kryzys światowy

    Tylko akurat zloto rosnie jak glupie.
    Rok temu bylo po $1200, dwa miesiace temu 1550, no teraz spadlo do
    1450.

    Akurat teraz Maduro sprzedaje ?

    Poza tym czy musi zloto sprzedawac ? Rope ma ... co prawda USA sankcje
    oglosily ..

    J.

  • 18. Data: 2019-11-28 14:15:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Nov 2019 17:42:17 +0100, J.F. napisał(a):

    > Akurat teraz Maduro sprzedaje ?
    >
    > Poza tym czy musi zloto sprzedawac ? Rope ma ... co prawda USA sankcje
    > oglosily ..

    Ropę ma, ale wstał z kolan, no i teraz nawet i ją musi importować:
    https://forsal.pl/artykuly/1409547,wenezuela-import-
    ropy-naftowej-po-raz-pierwszy-od-2014-roku.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2019-11-28 16:01:33
    Temat: Re: Złoto. walić przeciwnika krzyżem.
    Od: "Jez us" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > --
    > uzdrawiam
    > Grzesiek
    >
    > ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    > ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy
    > Różańca"

    najlepszy jest różaniec owinięty na zaciśniętej pięści,
    a jeszcze lepiej jest walić przeciwnika krzyżem pokropionym
    przez właściciela boga.

  • 20. Data: 2019-11-28 17:05:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pszeciesz Stoktoka jusz pisaua, rze caue złoto świata powinno nalerzeć do Rzydów i
    tego się tszymajmy.

    -----