  • 1. Data: 2019-11-22 23:30:09
    Temat: Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Gdyby ktoś przegapił... -
    <https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywid
    ualny/post,8797,nocna-przerwa-w-dostepie-do-banku.ht
    ml>

  • 2. Data: 2019-11-23 10:05:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.
    Widać za daleko od końca miesiąca, na palcach jednej ręki nie da się policzyć.
    Hmm, a od przyszłego roku już wszystkie niedziele niehandlowe?

  • 3. Data: 2019-11-23 14:44:20
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-11-23, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.

    I przerwa w płatności kartą od 2:30 w nocy do 7:30 nad ramem znacząco
    wpłynie na Twoje możliwości robienia zakupów w niedzielę handlową,
    że aż tak pogardliwie się odnosisz?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 4. Data: 2019-11-23 16:42:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    mBąk bankiem kontroli imprezowiczów ;>
    Kart mBąka nie używam.
    Inni przerwy mają dłuższe.

  • 5. Data: 2019-11-23 21:15:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-11-23 10:05, Dawid Rutkowski pisze:
    > W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.
    > Widać za daleko od końca miesiąca, na palcach jednej ręki nie da się policzyć.
    > Hmm, a od przyszłego roku już wszystkie niedziele niehandlowe?

    Mnie wkurza jedno (i przede wszystkim): Potrafią wysłać SMS-a z byle
    pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą SMS-a z
    informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie transakcyjnym.

    Szczyt hipokryzji to ostatni SMS z informacją, żeby wziąć udział w
    ankiecie i odpowiedzieć na pytanie jak się podoba nowy interfejs konta.
    Na ch... się - za przeproszeniem - pytają, skoro i tak nie uwzględniają
    uwag klientów.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2019-11-23 22:48:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 16:42:19 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > mBąk bankiem kontroli imprezowiczów ;>
    > Kart mBąka nie używam.
    > Inni przerwy mają dłuższe.

    Kto np?

  • 7. Data: 2019-11-23 22:50:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 21:15:38 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

    > Mnie wkurza jedno (i przede wszystkim): Potrafią wysłać SMS-a z byle
    > pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą SMS-a z
    > informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie transakcyjnym.

    Poważnie dla Ciebie problemem jest niedziałający bank przez kilka godzin w środku
    nocy?

  • 8. Data: 2019-11-24 09:29:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 22:50:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Poważnie dla Ciebie problemem jest niedziałający bank przez kilka godzin w środku
    nocy?

    Jak ktoś akurat jest na imprezie - bo to nie w środku "zwykłej" nocy, tylko z soboty
    na niedzielę - z kartą mBąka to problem mieć może. I nie tylko z kupnem drinka ale i
    z powrotem taxi. Zimno jest.

    I jeszcze jest tesco 24h czynne ;>
    Pusty sklep, puste ulice ;>

    A jeśli to jest "kilka godzin w środku nocy" - to czemu nigdy w tygodniu, tylko
    zawsze sobota-niedziela?

  • 9. Data: 2019-11-24 09:31:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 22:48:40 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kto np?

    Google też ma przerwę? ;P
    Hint: "przerwy banków w weekend"

  • 10. Data: 2019-11-24 10:57:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    "Sprawdzam"
    Google przerwy nie ma i nie bardzo też wie o jakiś przerwach bankow takich żeby z
    niedzieli handlowej utrudnić korzystanie.