  • 31. Data: 2019-11-29 23:14:48
    Temat: Re: Złoto wróciło
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Raczej około 19 (dziewiętnaście) razy. Czyli zajmie trochę ponad 5 (pięć) m3.
    > W piwnicy upchnąć nie będzie problemu.

    W czyjej piwnicy? :-)

    --
    animka

  • 32. Data: 2019-11-29 23:17:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > O ła, rzeczywiście 19 razy. Coś z rana ciężko z liczeniem do miliona.
    > Ale jakby coś takiego w piwnicy ułożyć, to budynek mógłby się przekrzywić...

    NPB ma wielkie piwnice. Schrony przeciwatomowe.

    --
    animka

  • 33. Data: 2019-11-29 23:23:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Toteż ja się bardzo dziwię, że przywieźli tylko 100 ton, a 123 tony zostały w
    Londynie (a przecież takiego miasta nie ma).

    Czytałam gdzieś kiedyś, że połowa złota zginęła.

    --
    animka

  • 34. Data: 2019-11-30 23:22:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko akurat zloto rosnie jak glupie.
    > Rok temu bylo po $1200, dwa miesiace temu 1550, no teraz spadlo do
    > 1450.

    No może czas na spadki.

    > Akurat teraz Maduro sprzedaje ?

    Może rozumie co się dzieje i chce zarobić.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 35. Data: 2019-12-02 15:54:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 29 Nov 2019 23:14:48 +0100, Animka napisał(a):

    > W czyjej piwnicy? :-)

    W piwnicy u Banasia. Tam urzędują panowie, którym nikt nie podskoczy, co
    zapewnia całkowite bezpieczeństwo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2019-12-02 15:56:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 30 Nov 2019 23:22:25 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Może rozumie co się dzieje i chce zarobić.

    Nie chodzi o zarobek, tylko o utrzymanie się przy władzy.
    Wyprzedaje, co się da, za ile akurat dają, bo nie ma wyjścia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2019-12-02 17:00:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 15:54, Olin pisze:

    > W piwnicy u Banasia. Tam urzędują panowie, którym nikt nie podskoczy, co
    > zapewnia całkowite bezpieczeństwo.

    Ochroniarze sutenerów?

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-12-02 18:29:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Nie chodzi o zarobek, tylko o utrzymanie się przy władzy.
    > Wyprzedaje, co się da, za ile akurat dają, bo nie ma wyjścia.

    Powinienem chyba umieszczać odpowiednie znaczki także
    w miejscach dość jasnych...
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 39. Data: 2019-12-02 21:49:37
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 25.11.2019 o 20:26, Shrek pisze:

    > Te 70 ton to zmieścili starą tradycją dywersyfikacji ryzyka do jednego
    > samolotu? No i gdzie będę te 50 ton trzymać? A tak w razie gdyby było
    > rzeczywiście potrzebne - ile to będzie te 20 ton w przeliczeniu na
    > polskie, oczywiście uwzględniając, że jak sprzedamy wszystkie 10 ton na
    > raz to cena może trochę spaść. Choć w sumie może te 5 ton to nie tak
    > dużo, żeby rynek rozbujać?

    Tyle lat leżało sobie bezpiecznie aż przyszedł PiS.
    Połowę Glapa wyda na wódę i dziwki.
    A resztę przepierdoli bez sensu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 40. Data: 2019-12-03 12:34:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 17:00:32 +0100, Animka napisał(a):

    > Ochroniarze sutenerów?

    Można ich obejrzeć i ocenić samodzielnie:
    https://oko.press/images/2019/09/K.-2-768x410.jpg

    a nawet poczytać:
    https://oko.press/banas-dostal-kamienice/
    "Gdy ekipa TVN pojawiła się w pensjonacie Dawida O., Janusz K. siedział za
    kontuarem w recepcji i liczył pieniądze. Wyglądał archetypowo: łysy, w
    sportowym stroju, ze złotym łańcuchem na szyi, złotymi sygnetami na palcach
    i złotym zegarkiem."