  • 1. Data: 2019-11-25 16:31:05
    Temat: idzie wojna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    NBP ewakuowal z Londynu do Polski 100 ton zlota.

    Za duze koszta, czy grozba Brexitu ?

    Zgodnie z planem
    https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/nbp
    -przeniesie-zloto-z-banku-anglii-do-polski/vecjcf2

    Od lipca ... to tak tona dzienie, fajny lup dla porywaczy bylby :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-11-25 21:10:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mam podejrzenie graniczące z pewnością że niedługo zostanie sprywatyzowane

  • 3. Data: 2019-11-25 21:49:08
    Temat: Re: idzie wojna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Mam podejrzenie graniczące z pewnością że niedługo zostanie
    >sprywatyzowane

    Tez mi sie taka mysl narzucila ... ale czy nie latwiej byloby
    sprywatyzowac w Londynie ? :-)

    Chyba, ze zasluzeni dzialacze dostana teraz po sztabce ...

    J.

  • 4. Data: 2019-11-25 21:56:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W Londynie ktoś z Londynu by papiery chciał, pytania zadawał itp. A w Polsce się
    sprywatyzuje, dokumenty utajni na 74 lata i pa pa

  • 5. Data: 2019-11-26 08:08:17
    Od: z <...@...pl>

    Ale to jeszcze nie teraz.
    Tak za dwie kadencje jak już Tusk poskłada swoją odnowioną PO 2.0.

  • 6. Data: 2019-11-26 16:47:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jakąś spółkę/fundację się utworzy "Złota Polska" np. coby tym złotem zarządzała i
    promowała nasze osiągnięcia na świecie;)
    Jest fundacja od elektromobilności, jest już Polska Fundacja Narodowa(czy jakoś tak)
    znajdzie się sposób aby i o złoto ktoś zadbał

  • 7. Data: 2019-11-26 19:54:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :
> [...]
    > Jest fundacja od elektromobilności, jest już Polska Fundacja Narodowa(czy jakoś
    tak) znajdzie się sposób aby i o złoto ktoś zadbał

    Nie żaden mityczny "ktoś" tylko ONI :-)
    Od razu nasuwa mi się taki rysunek Mleczki sprzed 30-40 lat: Jeden
    z dwóch panów o właściwej posturze pyta w gabinecie: jeśli my
    mówimy o nich my, to dlaczego oni mówią o nas oni?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2019-11-26 20:12:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5ddbf469$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > NBP ewakuowal z Londynu do Polski 100 ton zlota.

    Wg Ciebie w Polsce będzie bezpieczniej niż na wyspie podczas topikowej wojny?

    > Od lipca ... to tak tona dzienie, fajny lup dla porywaczy bylby :-)

    Sprowadzali dyskretnie... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-11-28 11:42:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5ddbf469$0$542$6...@n...neostrada.pl

    >Wg Ciebie w Polsce będzie bezpieczniej niż na wyspie podczas
    >topikowej wojny?

    No coz, dzieje z poprzedniej wojny sa ciekawe.
    Na koniec Anglicy troche skubneli a reszte wydali naszym komuchom ...

    Tak czy inaczej - Glapinski czegos sie obawial :-)

    >Sprowadzali dyskretnie... ;)

    Ale nawet jedna tona ma swoja wartosc ...
    A swoja droga ... to przedwojenne zloto to mysmy sprzedali/wydali, czy
    do tej pory mamy te sztabki i moze nawet wlasnie przylecialy do kraju
    ?

    J.

  • 10. Data: 2019-11-29 23:39:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Wg Ciebie w Polsce będzie bezpieczniej niż na wyspie podczas
    > topikowej wojny?

    Jak mnie pytają po co tu siedzisz to mówię, że jak tu spadnie A bomba
    to będzie koniec świata a jak na mój dom w Polsce spadnie bomba to
    spadnie bomba ;)

    A może Jarozbaw chciał zwyczajnie oko nacieszyć, pogłaskać? ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza