  • 1. Data: 2019-11-23 14:08:30
    Temat: co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    1. nieprzejrzysty interfejs
    2. więcej danych do zalogowania (w tym losowe cyfry peselu)
    3. bez żadnego pytania usuwają numer telefonu z jednego konta gdy dodaje się
    ten sam do innego
    4. wpłata na konto ich klienta to koszt od 9zł w górę

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

  • 2. Data: 2019-11-23 14:12:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja mam wpłaty i wypłaty w kasie milka za darmo.

  • 3. Data: 2019-11-23 14:46:30
    Temat: Re: co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    komuś, nie samemu sobie

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl
    https://oga.pl

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ja mam wpłaty i wypłaty w kasie milka za darmo.

  • 4. Data: 2019-11-23 15:47:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 14:46, zlotowinfo pisze:
    > komuś, nie samemu sobie

    Mam stare nie całkiem darmowe konto.
    Od zawsze wpłata i wypłata za darmo w kasie.

  • 5. Data: 2019-11-23 15:53:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 14:08, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > się ten sam do innego
    > 4. wpłata na konto ich klienta to koszt od 9zł w górę

    Do tego:

    Sesja max 5 minut przez jebane UE które jeszcze zachęca Cię do
    bankowania mobilnego na dziurawym jak ser Androidzie.

    Tam wystarczają 4 cyfry do zalogowania a sms potwierdzający na to samo
    urządzenie. Tak jeszcze proponują logowanie odciskiem palca. ;-)

    Nigdy w życiu.

  • 6. Data: 2019-11-23 16:45:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 14:46:32 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > komuś, nie samemu sobie

    A gdzie to komuś można wpłacić za darmo?
    Rozumiem, że to eurobank był tym rodzynkiem?
    Polecam santander - darmowe "konto jakie chcę" z darmowymi przelewami
    natychmiastowymi.

  • 7. Data: 2019-11-23 16:46:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 listopada 2019 15:53:15 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
    >
    > Tam wystarczają 4 cyfry do zalogowania a sms potwierdzający na to samo
    > urządzenie. Tak jeszcze proponują logowanie odciskiem palca. ;-)

    W aplikacji mobilnej nie potwierdzasz SMS, tylko 8-cyfrowym hasłem.
    Debilizm to używanie na androidzie ST w przeglądarce.

  • 8. Data: 2019-11-24 08:30:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    w sumie chyba wszędzie
    pekaosa, pkobp i inteligo, alior

    w sumie mało jest tych w których są takie opłaty
    chyba że wpłata dokonywana jest na konto firmowe

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl
    https://oga.pl

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 9. Data: 2019-11-24 10:49:50
    Od: z <...@...pl>

    > W aplikacji mobilnej nie potwierdzasz SMS, tylko 8-cyfrowym hasłem.

    Przecież dyrektywa nakazuje co jakiś czas potwierdzenie smsem.
    Wiadomo że przyjdzie na to samo podatne na wirusy urządzenie bo nikt nie
    będzie nosił dwóch telefonów.
    I to będzie DOBRE według debilizmu UE.

  • 10. Data: 2019-11-24 12:16:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 24 listopada 2019 10:49:50 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Przecież dyrektywa nakazuje co jakiś czas potwierdzenie smsem.
    > Wiadomo że przyjdzie na to samo podatne na wirusy urządzenie bo nikt nie
    > będzie nosił dwóch telefonów.
    > I to będzie DOBRE według debilizmu UE.

    Już Ci się wszystko miesza, dyrektywy z wromami TSUE itp.
    Naprawdę za dużo telewizji.
    A podatny na wirusy jest Twój "bezpieczny" komputer z windows, z którego się do banku
    logujesz.