  • 11. Data: 2005-06-02 14:18:17
    Temat: Re: Zbliża się widmo upadku euro?
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Glenn wrote:

    > I skończy się to zapewne smutnie. Pozostaje mieć nadzieję, że albo nie
    > dożyjemy (ale co z naszymi dziećmi?), albo wyemigrujemy gremialnie do USA,
    > albo ludzie wreszcie rozpędzą to towarzystwo.

    przypomina się stary dowcip:
    - jak w ciągu 2 dni wprowadzić w Polsce dobrobyt?
    - dzień 1: wypowiadamy wojne USA
    - dzień 2: bezwarunkowo kapitulujemy

    pozdrawiam :)

  • 12. Data: 2005-06-02 15:22:49
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > - jak w ciągu 2 dni wprowadzić w Polsce dobrobyt?
    > - dzień 1: wypowiadamy wojne USA
    > - dzień 2: bezwarunkowo kapitulujemy

    Pamiętam ten dowcip w wykonaniu Pietrzaka. Co śmieszniejsze, on nie
    jest taki głupi - patrz przykłady Japonii czy Korei Południowej.

    Tyle, że teraz amerykańcom już się nie chce, prędzej walnęliby jakąś
    prototypową rakietą sterowaną MsWindows.

  • 13. Data: 2005-06-02 15:27:59
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marcin Kasperski napisał(a):

    > Pamiętam ten dowcip w wykonaniu Pietrzaka. Co śmieszniejsze, on nie
    > jest taki głupi - patrz przykłady Japonii

    Japonia to i przed 2WŚ miała się dobrze, przynajmniej jak na tamtejsze
    stosunki.

    > czy Korei Południowej.

    Przepraszam, ale... czy mógłbyś mi przypomnieć proszę, kiedy to KP
    wypowiedziała wojnę USA?

    > Tyle, że teraz amerykańcom już się nie chce, prędzej walnęliby jakąś
    > prototypową rakietą sterowaną MsWindows.

    Fakt, bardziej współczesne przykłady nie są już tak zachęcające, taki
    Irak np....

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 14. Data: 2005-06-02 17:03:01
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Prawica? Gdzie tu jakas prawica?

    No wiesz, nazywam ich tak z racji z czysto "geopolitycznych" powodów, bo z
    normalną prawicą to mają mało wspólnego

    T.

  • 15. Data: 2005-06-03 09:39:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > I skończy się to zapewne smutnie. Pozostaje mieć nadzieję, że albo nie
    > dożyjemy (ale co z naszymi dziećmi?), albo wyemigrujemy gremialnie do USA,
    > albo ludzie wreszcie rozpędzą to towarzystwo.

    Trzeba rozpedzac. Ja sie do usiech nie wybieram. ;-)

    Bartol

  • 16. Data: 2005-06-03 10:32:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Trzeba rozpedzac. Ja sie do usiech nie wybieram. ;-)

    No to zgodnie z polską tradycją trzeba zrobić pospolite ruszenie i rozpędzić
    :-))) Wodzu prowadź ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-06-03 12:43:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No to zgodnie z polską tradycją trzeba zrobić pospolite ruszenie i rozpędzić
    > :-))) Wodzu prowadź ;-)))

    Nie dziekuje, chyba jednak pojade. :-D

    Bartol

  • 18. Data: 2005-06-04 14:26:01
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-02 17:22 Marcin Kasperski napisał(a):

    > Pamiętam ten dowcip w wykonaniu Pietrzaka. Co śmieszniejsze, on nie
    > jest taki głupi - patrz przykłady Japonii czy Korei Południowej.

    Tak OT:
    Ten dowcip pojawił się w filmie "Mysz, która ryknęła" (z Peterem
    Sellersem, 1959) i na nim oparty był cały scenariusz.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/