  • 1. Data: 2005-12-07 19:24:24
    Temat: Zastrzeżona karta Euro<26 BZWBK - ubezpieczenie wygasa
    Od: "Adam Dziura" <a...@g...bez.spamu.pl>

    Witam,

    W tą sobotę zagubiłem wszystkie swoje dokumenty a także kartę Euro<26
    BZWBK. Zgłosiłem to na policji i zastrzegłem kartę. Dokumenty się na
    szczęście odnalazły (karta też). Ale pojawił się problem co z kartą.
    Zastrzegając byłem przeświadczony, że zastrzegam tylko kartę. Nie
    wiedziałem, że mogłem tylko rachunek zablokować.

    A się okazało w banku, że tym samym zrezygnowałem z ubezpieczenia, które
    jest przypisane do karty.
    Nie wiem czy to nie jest trochę bez sensu - zastrzegłem kartę aby nikt
    inny nie mógł wypłacić pieniędzy. Z ubezpieczenia i tak nikt inny nie mógł
    by skorzystać (tak mi się wydaje).

    Czy aby napewno ubezpieczenie jest wbudowane w kartę - jak
    zgubię/zrezygnuje/zastrzegę z karty to rezygnuję automatycznie z
    ubezpieczenia?

    Trochę bezsensowne...

    --
    Pozdrawiam || Adam Dziura || http://adamdziura.9g.pl
    Opera -> http://www.mojaopera.9g.pl

  • 2. Data: 2005-12-09 12:51:46
    Od: "Adam Dziura" <a...@g...bez.spamu.pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 20:24:24 +0100, Adam Dziura
    <a...@g...bez.spamu.pl> napisał:

    > Trochę bezsensowne...

    Dla potomności.
    Po napisaniu listu do Stowarzyszenia wydającego karty Euro<26 dostałem
    informację, że ubezpieczenie nie przepada (czyli kobieta w banku jak i w
    Centrum Kart się pomyliły). No i dostałem obietnicę, że prześlą mi zwykłą
    Euro<26 (nie bankową). :)

  • 3. Data: 2005-12-10 19:24:44
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 20:24:24 +0100, Adam Dziura napisal/a:

    > A się okazało w banku, że tym samym zrezygnowałem z ubezpieczenia,
    > które jest przypisane do karty.
    Według: http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karty_lu
    dnosc.pdf
    zablokowanie karty nie oznacza utraty prawa do ubezpieczenia.
    Jak sądze to samo dotyczy zastrzeżenia karty.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 4. Data: 2005-12-18 01:22:44
    Temat: Re: ZastrzeĹźona karta Euro<26 BZWBK - ubezpieczenie wygasa
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

> [...]

    dnosc.pdf
    zablokowanie karty nie oznacza utraty prawa do ubezpieczenia.
    Jak sądze to samo dotyczy zastrzeżenia karty.
    wydanie duplikatu jest bezplatne

    --
    Krzysztof Lerski