  • 31. Data: 2019-10-04 13:01:26
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Oct 2019 00:24:02 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    lepsze i tańsze/darmowe. "I", a nie "lub".

    > A pozwolisz że ja sam będę oceniał co jest dla mnie lepsze?
    > Za obsługę konta itp przez rok zapłaciłem niecałe 100zł(taka kwota chyba była na
    ostatnim zestawieniu opłat i prowizji) i dla mnie jest to jak najbardziej
    akceptowalne. Więc cenę akceptuję a co do jakości tez uwag nie mam. Więc i nie mam
    powodu aby zmieniać konto.

    100zł za konto? :O.
    Ale skoro płacą, to trzeba doić :)

  • 32. Data: 2019-10-04 13:08:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2019 12:34:26 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Tańszego/darmowego/dającego wiśnie+orzeszki konta w innym banku, gdzie usługi mogą
    być nawet lepsze - a dostępne w ten sam sposób oddział/telefon/internet - nawet nie
    wypróbujesz.

    Bo zmiana przeniesienie konta do innego banku to dla mnie nieakceptowalny koszt.
    I nie chodzi o koszt w pln tylko strata czasu, jakieś nowe regulaminy, nowe loginy,
    utrata historio itp
    Wiśnie/orzeszki darmowe nie są zawsze coś tam trzeba zrobić żeby dostać a ja w 3
    karty grac nie lubię.

    Ps. city się chyba na mnie obraziło bo do tej pory tak średnio raz w miesiącu facet
    przyłaził z walizką i tą walizkę proponował za złożenie wniosku o kartę.
    A teraz ze dwa miesiące już nie było go;)
    Może rzucił ta prace bo wyjątkowo podłe zajęcie miał.

  • 33. Data: 2019-10-04 13:37:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 października 2019 13:08:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    utrata historio itp
    > Wiśnie/orzeszki darmowe nie są zawsze coś tam trzeba zrobić żeby dostać a ja w 3

    Ten mechanizm życia psychicznego nazywa się racjonalizacja ;P
    Narzekasz jak mój tata - ale on może teraz, jak przejdzie na emeryturę, to pójdzie w
    końcu do żubra i zamieni sobie konto "premium" na zwykłe.
    Nie sądzę, że to, co miał z tego premium - czyli możliwość negocjowania lokat, która
    i tak się dawno skończyła - pokryło mu koszty opłat.

    Więc może pierwsza rzecz - zobacz, co masz, dlaczego płacisz - i czy ten sam bank nie
    ma konta bez tych opłat - a miałbyś ten sam regulamin, hasła, karty, zachowaną
    historię itp.

    Czasem też, np. w milku, wystarczy zagrozić zamknięciem konta, a doić przestają.

    Jak to trudne, to może nie zamykaj obecnego, a załóż inne, które zrekompensuje
    wydatki na to, które koniecznie chcesz zachować.
    Ale czy obecny regulamin znasz na pamięć? Pewnie nawet nie czytałeś przez kilka
    iteracji zmian - i teraz jest inny niż ten, który czytałeś ;>
    Historię można wyeksportować do CSV - i masz pewność, że nie zniknie, a w arkuszu
    łatwiej szukać i filtrować niż w nieszczęsnych ST.
    Login, hasło i PIN do karty możesz mieć taki sam jak w starym banku.

    A czas? Kurier umowę przywozi gdzie chcesz - albo dzwonisz się i umawiasz do
    oddziału, a oni tam cali w skowronkach, że sprzedaż mają ;>

    Zaś wiśnie/orzeszki możemy z praktyki polecić takie, które łba nie zawracają - bo nie
    musisz robić nic oprócz tego, co robisz obecnie, np. płacisz kartą - a zarobić dają.
    Nie musisz się od razu na wszystkie rzucać ;>

> [...]
    > A teraz ze dwa miesiące już nie było go;)
    > Może rzucił ta prace bo wyjątkowo podłe zajęcie miał.

    Właśnie miałem o nich zapytać ;) A może tylko na wakacje wyjechali?
    Choć pewnie zmienili im rewir - albo Ciebie wpisali na czarną listę "nierokujących"
    ;> To w citi niełatwe - choć zapewne przez telefon jeszcze trudniejsze niż przy takim
    domokrążstwie. Ale ostatnio zacząłem sobie robić z nich jaja, jak dzwonią - kazałem
    się im zautoryzować, zanim ja się "zautoryzuję" ;) Choć kiedyś z tego ich dzwonienia
    miałem pożytek - powiedziałem, że chciałbym platynę zamiast golda - i dali,
    utrzymując bezpłatność (a taki santander nie chciał - ale platyna w santanderze jest
    o dwie klasy lepsza niż w citku).

  • 34. Data: 2019-10-04 13:44:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2019 13:37:17 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Nie musisz się od razu na wszystkie rzucać ;>

    To wszystko co wyżej pisałeś to ja wiem
    Ale jak mawiał mój dziadek: "Gra nie warta świeczki".
    Dla mnie przynajmniej.
    Więc daruj Sobie dalsze nagabywanie bo szanse na przekonanie mnie masz nikłe

  • 35. Data: 2019-10-04 14:38:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Który bank za darmo wysyła co miesiąc papierowe wyciągi?

    -----

  • 36. Data: 2019-10-04 14:47:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 października 2019 14:38:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    przeplacac?

    > Który bank za darmo wysyła co miesiąc papierowe wyciągi?

    Na darmowym koncie np. santander.
    Dla kont premium pewnie będzie łatwiej znaleźć - ale trzeba też spełnić warunki
    bezpłatności (zwykle wpływ min. 7,5-10k/mc) albo płacić ryczałt.

  • 37. Data: 2019-10-04 15:30:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2019 14:38:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Który bank za darmo wysyła co miesiąc papierowe wyciągi?

    A po co Tobie wysyłane papierowe wyciągi?
    Chcesz koniecznie papierowe to sobie wydrukuj z ST lub z mejla.

  • 38. Data: 2019-10-04 16:19:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy to konto jest nadal (po przejęciu BZWBK) darmowe, bezwarunkowo?

    -----

  • 39. Data: 2019-10-04 16:21:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to łatwo PDF czy CSV sfałszować.
    Wysyłkę z banku trudniej.
    W jakimś sądzie może być ciekawie.

    -----

  • 40. Data: 2019-10-04 17:04:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W sumie to łatwo PDF czy CSV sfałszować.
    >Wysyłkę z banku trudniej.
    >W jakimś sądzie może być ciekawie.

    A bank to co wysyla ?
    Wydruk z pdf, na zwyklym papierze, bez pieczatki ... ale dla sadu moze
    brzmiec powazniej niz
    "a to jest wydruk pliku ktory sam zrobilem" ...

    Tylko ze sedziowie tez juz sie zmieniaja i wiedza co to jest wydruk
    pliku :-)

    J.

    -----