    From: "badam" <b...@p...ZJEDZDOT.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykam oczy i.... (Inteligo)
    Date: Tue, 17 Sep 2002 09:28:14 +0200

    > ty to palisz tawke o jakiej ja moge tylko marzyc

    :) nie to tylko syndrom poniedziałku

    Przychodzi mi jeszcze do głowy kilka rzeczy które możemy stracić:
    0800,
    e-mail money,
    ewentualnia urawniłowka do ich regulaminów np odnosnie kont wspólnych,

    W czym rzecz, mianowicie po śmierci jednego ze współposiadaczy reszta może
    dowolnie dysponowac rachunkiem. W PKO bynajmniej nie jest tak prosto, do
    dyspozycji zostaje współposiadaczowi tylko połowa salda, reszta po uznaniu
    prawa do spadku czy jakos tak.

    badam