  • 1. Data: 2005-07-14 19:52:57
    Temat: Zamkniecie nieuzywanego konta
    Od: Bochenek <a...@g...pl>

    Witam.
    Pare lat temu, kiedy bylem jeszcze niepelnoletni otworzylem sobie konto w
    banku Millenium. Troche pouzywalem, po czym przestalem nie zamykajac go.
    Do dzis zreszta przychodza od nich listy ze stanem konta od paru lat
    niezmiennym - 0 zl.
    Wiem, moja wina ze sobie to olalem :(
    Powiedzcie, czy jest szansa bezbolesnego zamkniecia konta bez naliczania
    mi jakichs gigantycznych oplat? Na koniec dodam, ze kara platnicza ulegla
    dawno temu zniszczeniu, o czym banku tez nie poinformowalem.

    Dzieki z gory za odpowiedz, pozdrawiam.

    P.S
    Czy ktos moglby rzucic linkiem do przykladowego wniosku o zamkniecie
    konta?

  • 2. Data: 2005-07-14 19:57:19
    Temat: Re: Zamkniecie nieuzywanego konta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bochenek wrote:
> [...]
    > Wiem, moja wina ze sobie to olalem :(
    > Powiedzcie, czy jest szansa bezbolesnego zamkniecia konta bez naliczania

    jak były opłaty miesięczne za prowadzenie konta, to raczej musisz je
    zapłacić.

    > Na koniec dodam, ze kara platnicza ulegla
    > dawno temu zniszczeniu, o czym banku tez nie poinformowalem.
    Nie musisz.

  • 3. Data: 2005-07-14 20:08:40
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Na koniec dodam, ze kara platnicza ulegla
    > dawno temu zniszczeniu, o czym banku tez nie poinformowalem.

    Karta i tak ulega unieważnieniu po dwóch latach i staje się nieaktywna.

  • 4. Data: 2005-07-14 20:41:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <db6g38$96q$1@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

    > jak były opłaty miesięczne za prowadzenie konta, to raczej musisz je
    > zapłacić.

    Jeśli na wyciągach jest niezmiennie stan konta 0zł?

    Renata

  • 5. Data: 2005-07-14 21:06:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Jeśli na wyciągach jest niezmiennie stan konta 0zł?

    właśnie na ten temat tydzień była dyskusja, czy liepiej, żeby pokazywać
    minus, czy lepiej, żeby było zero.
    No i własnie twoja odpowiedź jest dowodem na to co lepiej.
    Niestety też
    Zaległe opłaty zostaną zaksięgowane na koncie wtedy kiedy coś na nim będzie.
    Praktyki banków są dwie.
    1. Wpisują minus i lecą po niedozowolonym debecie.
    2. Trzymają zero, a zaległymi opłatami obciążają wówczas gdy coś na
    koncie jest.

  • 6. Data: 2005-07-14 21:11:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > 1. Wpisują minus i lecą po niedozowolonym debecie.
    > 2. Trzymają zero, a zaległymi opłatami obciążają wówczas gdy coś na
    > koncie jest.

    Jest też trzecia możliwość: utrzymywanie zera, i niepobranie zaległych
    opłat.

    Millennium należy do 2 albo 3, raczej do 3, choć głowy nie dam, miejsca
    u nich nie zagrzałem zbyt długo...

  • 7. Data: 2005-07-14 21:26:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jest też trzecia możliwość: utrzymywanie zera, i niepobranie zaległych
    > opłat.

    instytucji harytatywnych to bym raczej w bankach nie szukał.
    Jak w tabeli jest opłata za prowadzenie konta to pobiorą na pewno
    pytanie tylko z odsetkami, czy bez :)

  • 8. Data: 2005-07-14 21:38:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > instytucji harytatywnych to bym raczej w bankach nie szukał.

    e tam, żeby daleko nie szukać: inteligo w debetuje tylko raz, potem nie
    powiększa debetu kolejnymi opłatami miesięcznymi... a inteligentnie
    wyzerowane konto będzie darmowe :)

    PS a i za to debetowanie nie dam głowy, czy nie jest tak, że nie
    pobierają więcej niż saldo rachunku, żeby go nie zdebetować, ale nie
    chce mi się sprawdzać...

  • 9. Data: 2005-07-15 05:52:37
    Od: "pegad" <p...@w...pl>

    Audyt IT wrote:
    > Na koniec dodam, ze kara platnicza ulegla
    >
    > Karta i tak ulega unieważnieniu po dwóch latach i staje się
    > nieaktywna.
    Millenium za prowadzenie konta pobiera teraz 6zł miesięcznie. Opłata nie
    jest pobierana, gdy obroty na rachunku przekraczają 2000zł miesięcznie
    (to info, które sprzedano mi na infolinii Millenium)

  • 10. Data: 2005-07-15 12:59:10
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Bochenek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi jakichs gigantycznych oplat? Na koniec dodam, ze kara platnicza ulegla
    > dawno temu zniszczeniu, o czym banku tez nie poinformowalem.

    Też miałem w Millenium dwa konta: firmowe i prywatne.
    Zamykałem je jakieś 3 miesiące temu. W przypadku braku operacji
    na koncie bank nie pobierał opłaty za prowadzenie, a ponieważ
    kont nie użwałem w ogóle, to regularnie dostawałem wyciągi
    z kwotą 0. Konta zamknąłem bez problemów
    i bez żadnych dodatkowych opłat.

    Witek