  • 1. Data: 2005-07-14 21:43:02
    Temat: przelew do Włoch - skąd najtaniej i jak?
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    witajcie :)

    problemik mam taki. muszę przesłać trzem osobom kaskę do Włoch.

    oni podali mi takie dane (+ swoje dane adresowe)

    pierwszy:

    banca (CREDEM DI PIETRELCINA) 3032-0
    dipendenza 589-75590
    n° conto (tu nr konta, wyczyściłem)
    coordinate internazionali: IT11X0303275590

    ale brak adresu banku

    drugi z kolei podał mi:

    Conto Corrente Number 669
    ABI :6160
    CAB: 14303
    CIN: 13
    Bank: Cassa di Risparmio di Firenze
    agency N.3 Via stati uniti d' america n.124

    z kolei jeszcze trzeci napisał:

    unicredito agenzia 10 napoli
    numero di conto (nr konta nie pokazałem)
    ABI2008-1
    CAB03410-8

    czy to wystarczy i jak to rozumieć bo ja włoskiego nie kumkumam? ;)

    Co to ABI, co to CAB ?

    nie ma kurde adresów banku (tylko w jednym jest... )

    dzięki!

    Aha - wcześniej robiłem przelewy Eurotransferem z PKO BP do USA - czy może z
    tego samego skorzystać?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-07-14 22:40:28
    Temat: Re: przelew do Włoch - skąd najtaniej i jak?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    XHS napisał:
> [...]
    > dipendenza 589-75590
    > n° conto (tu nr konta, wyczyściłem)
    > coordinate internazionali: IT11X0303275590

    Ja tak tylko zapytam - a na co komu numer rachunku jakiegoś Włocha?

    K.

  • 3. Data: 2005-07-15 06:29:07
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > Aha - wcześniej robiłem przelewy Eurotransferem z PKO BP do USA - czy
    może z
    > tego samego skorzystać?

    Moge zapytac ile placiles prowizji, jak dlugo szedl taki przelew oraz czy
    musiales miec konto w PKO BP?

  • 4. Data: 2005-07-15 16:15:55
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Moge zapytac ile placiles prowizji, jak dlugo szedl taki przelew oraz czy
    > musiales miec konto w PKO BP?

    50 PLN za 2000 USD
    szedł.. 4 dni
    konto nie było wymagane...

    ale teraz mam do przesłania sporo niższe kwoty (rzędu 300-400 EUR)

    any ideas?

  • 5. Data: 2005-07-15 16:16:26
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > Ja tak tylko zapytam - a na co komu numer rachunku jakiegoś Włocha?

    no racja, ale to co rozumiem i nie jest istotne do treści mojego pytania -
    usunąłem.
    ale i tak nikt nie odpowiedział.
    jutro spytam w PKO BP

  • 6. Data: 2005-07-15 17:14:33
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    XHS <x...@t...pl> napisał(a):

    > 50 PLN za 2000 USD
    > szedł.. 4 dni
    > konto nie było wymagane...
    >
    > ale teraz mam do przesłania sporo niższe kwoty (rzędu 300-400 EUR)
    >
    > any ideas?

    Przewertuj forum pare dni wstecz, gdzyz ostatnio pojawil sie tutaj post o
    tanich przelewach z Millenium do EU za 9,50.

    Moze wchodzilby w gre *www.moneybookers.com* (odbiorca we Wloszech jesli ma e-
    mail, bezproblemowo przeleje kase na konto bankowe); ewentualnie *PayPal*
    moze...??