  • 1. Data: 2005-07-14 16:33:58
    Temat: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    To granda, że Multibank obsługuje przez WAP tylko stare telefony z WAP
    1.x a nowych (kórych jest większość) - nie.

    Co gorsza, na stronach WWW nic o tym nie ma - zobaczcie sami
    http://pf.multibank.pl/dostep/wap/

    Dlatego wystosowałem do Pani Moniki Pabich odpowiedzialnej za te strony
    następujące pisemko:

    ---------------------
    Szanowna Pani
    Jestem klientem Multibanku, posiadam konto Aquarius.
    Przed urlopem chciałem uruchomić dostęp przez telefon komórkowy z WAP do
    państwa serwisu. Po kilku błędach wszedłem na stronę internetową (z
    kontaktem do Pani na dole) aby dowiedzieć się co robię źle.
    Niestety, niczego interesującego się nie dowiedziałem jako że strona
    opisuje wyłącznie muzealne modele telefonów.
    Dopiero kontakt z infolinią pozwolił mi dowiedzieć się że mój telefon
    (jak wiele innych) nie jest przez Państwa serwis obsługiwany, bo jest
    zbyt nowoczesny.
    Rozumiem że nie jest pani odpowiedzialna za to, żeby Bank szedł z duchem
    czasu, ale jest Pani odpowiedzialna za aktualność witryny WWW.
    Dlatego w imieniu swoim oraz innych klientów Banku proszę o
    zaktualizowaniu strony WWW tak, aby jasno mówiła o ograniczeniu Państwa
    serwisu transakcyjnego. Sądzę że za pieniądze które pobieracie państwo
    za obsługę rachunku przynajmniej tyle nam się należy.

    Pozdrawiam,
    ---------------------

    Wiem, że to nic nie da, ale ulżyło mi :)

  • 2. Data: 2005-07-14 17:01:09
    Temat: Re: [Multi] Serwis WAP jest do niczego
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Ohm <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > ---------------------
    >
    > Wiem, że to nic nie da, ale ulżyło mi :)

    Troche zbaczam z tematu Twojego watku...
    Jakie WYMIERNE korzysci z Aquariusa zauwazyles?

  • 3. Data: 2005-07-14 17:16:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Ohm napisał(a):

    > To granda, że Multibank obsługuje przez WAP tylko stare telefony z WAP
    > 1.x a nowych (kórych jest większość) - nie.

    Opowiadasz tam. Moja Motorola V500 daje sobie radę bez problemu. Tak samo
    jak poprzednia Nokia 5110i

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-07-14 17:25:37
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Opowiadasz tam. Moja Motorola V500 daje sobie radę bez problemu. Tak samo
    > jak poprzednia Nokia 5110i

    Ja tam się znam tylko na telefonach, które posiadam (i to pobieżnie),
    ale może wymienione przez Ciebie obsługują również stary standard?

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-07-14 17:31:02
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Moja Motorola V500....

    Nokia 5110i

    Przeciez to zlom!

  • 6. Data: 2005-07-14 17:45:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Jul 2005 18:33:58 +0200, w <db645s$atd$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ohm
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To granda, że Multibank obsługuje przez WAP tylko stare telefony z WAP

    To WAP jeszcze dycha? ;)

  • 7. Data: 2005-07-14 17:46:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mlody_book napisał(a):

    > Ja tam się znam tylko na telefonach, które posiadam (i to pobieżnie),
    > ale może wymienione przez Ciebie obsługują również stary standard?

    Przecież to oczywiste. Każda nowa komórka obsługuje wsteczne standardy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-07-14 17:46:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    bez SCIEMY napisał(a):

    > Moja Motorola V500....
    >
    > Nokia 5110i
    >
    > Przeciez to zlom!

    Nie, nie. Działają idealnie :))))))))))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-07-14 17:47:28
    Od: "n...@g...pl" <n...@g...pl>

    >Moja Motorola V500....
    >
    >Nokia 5110i
    >
    >Przeciez to zlom!

    Znowu zaczynamy trollowanie? A fe!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2005-07-14 17:51:10
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > To WAP jeszcze dycha? ;)

    Nie. 12 groszy w Plusie za 100 KB w GPRS-ie ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098