  • 1. Data: 2005-07-14 16:21:54
    Temat: Przelew za granice
    Od: mariusz <m...@w...pl>

    Czy moze ktos sie orientuje czy pojawilysie nowe oferty wysylania
    przelewow za granice? Jak najtaniej?
    Moze z konta dewizowego? Jakie sa oplaty w bankach?

    Podzwonilem troche po bankach i szczerze mowiac malo kto sie orientuje a
    co najsmiesniejsze w tym samym banku a w innym oddziale maja inne wersje
    :). Parodia :(

    W niektorych bankach nawet bez bankow posredniczacych(bezposrednio z
    kooperantem) to i tak oplaty sa bardzo drogie jesli chce placic calosc
    oplat po dwoch stronach.Np. Bank Kredyt SA oplata 10 zl to swietnie ale
    bank slowacki bierze 100 zl :)

    Mariusz

  • 2. Data: 2005-07-14 16:28:05
    Temat: Re: Przelew za granice
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    mariusz <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > kooperantem) to i tak oplaty sa bardzo drogie jesli chce placic calosc
    > oplat po dwoch stronach.Np. Bank Kredyt SA oplata 10 zl to swietnie ale

    www.moneybookers.com powinno byc najtaniej, jesli mozna realizowac przelewy
    w druga strone, tj. PL-ZAGRANICA (ZAGRANICA-PL na pewno mozna i cenowo jest
    konkurencyjnie).

  • 3. Data: 2005-07-14 16:59:26
    Od: mariusz <m...@w...pl>

    > www.moneybookers.com powinno byc najtaniej, jesli mozna realizowac przelewy
    > w druga strone, tj. PL-ZAGRANICA (ZAGRANICA-PL na pewno mozna i cenowo jest
    > konkurencyjnie).
    Tak. to juz znam. ale musze bezpodrednio na konto banku. a nie na konto
    w moneybookers

  • 4. Data: 2005-07-14 17:03:37
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    mariusz <m...@w...pl> napisał(a):

    > Tak. to juz znam. ale musze bezpodrednio na konto banku. a nie na konto
    > w moneybookers

    OK.

    Nie wiem gdzie za granice chcesz przelac kase, ale tutaj pare dni temu byl
    watek o relatywnie tanich przelewach do EU z Millenium.

    Poza tym, jednym z najtanszych wciaz chyba (i mozesz przelac via internet)
    jest Multi Bank (do potwierdzenia, glowy nie daje).