  • 1. Data: 2005-07-14 14:19:33
    Temat: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Od: "Agusia" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Poczytalam juz archiwum ale nie znalazlam odpowiedzi - byc moze ze
    zdenerwowania

    Mam dośc typową sytuację bo komornik wysłał do mojego banku zawiadomienie o
    "zajęciu prawa majątkowego stanowiącego bla bla bla".
    Bylo to tydzień temu.
    Kiedy jednak sprawdzam konto przez internet to tak jak wolne srodki byly tak
    sa (nie są duże ale są :D ) - dziwne - bo chyba powinna byc kwota ujemna na
    saldo zajecia?

    Z konta nie bede juz korzystac - na wszelki wypadek - zastanawiam sie tylko
    czy jak teraz zaloze sobie nowe to mnie tez nie capna - bo jak do
    wszystkich bankow powysylali te wnioski o zajecie to moze byc malo ciekawie
    :/

    Czy zmiana miejsca zamieszkania i wlasciwosci US moze mi pomoc?
    Czy zalozenie konta w jakims malym banku spoldzielczym np w innym miescie
    moze mnie uchronic przed czyms takim

    Zdesperowana Agusia

  • 2. Data: 2005-07-14 14:50:41
    Temat: Re: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Thu, 14 Jul 2005 16:19:33 +0200, "Agusia"
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Kiedy jednak sprawdzam konto przez internet to tak jak wolne srodki byly tak
    >sa (nie są duże ale są :D ) - dziwne - bo chyba powinna byc kwota ujemna na
    >saldo zajecia?

    Nie. Na koncie zostaje kwota wolna od zajęcia, możesz ją wypłacić i
    zlikwidować konto.

> [...]
    >czy jak teraz zaloze sobie nowe to mnie tez nie capna - bo jak do
    >wszystkich bankow powysylali te wnioski o zajecie to moze byc malo ciekawie

    Raczej nie.

    >Czy zmiana miejsca zamieszkania i wlasciwosci US moze mi pomoc?
    Nie. Za to splacenie długu i owszem.

    >Czy zalozenie konta w jakims malym banku spoldzielczym np w innym miescie
    >moze mnie uchronic przed czyms takim

    Nie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 3. Data: 2005-07-14 15:26:34
    Od: "Agusia" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trzypion" <t...@o...org.pulapka.pl> napisał w
    wiadomości news:hrucd1pvnpgjb74843qcvs3c2t1tshqd53@4ax.com...
    : <n...@p...onet.pl> wrote:
[...]
    : >:/
    :
    : Raczej nie.
    :
[...]

    Długi trzeba splacac wiem i nie uchylam sie. Wiec potrzebuje czasu
    aby stanac na nogi i tyle i wszystko zamknac. A jak bede sie ganiala z
    komornikami po bankach to praca zadna i glowa malo spokojna :(

    Agusia - chyba jeszcze bardziej zrozpaczona

  • 4. Data: 2005-07-14 16:34:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Agusia <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Długi trzeba splacac wiem i nie uchylam sie. Wiec potrzebuje czasu

    Fakt egzekucji komorniczej raczej mówi o czym innym.

    > aby stanac na nogi i tyle i wszystko zamknac. A jak bede sie ganiala z

    Wiesz. Dogadać się można zawsze _przed_ zapędzeniem do działania komornika.
    Tylko trzeba chcieć i mieć co zaproponować.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-07-14 17:07:37
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Fakt egzekucji komorniczej raczej mówi o czym innym.

    > Wiesz. Dogadać się można zawsze _przed_ zapędzeniem do działania komornika.
    > Tylko trzeba chcieć i mieć co zaproponować.

    Agusia - ja też osobiście uważam, że z komornikiem można się dogadać.
    Nawet teraz kiedy już został wystawiony tytuł egzekucyjny nie jest za
    późno, a warto, bo w końcu może wejść na Twoje pobory (tu już raczej nie
    będzie taryfy ulgowej - mi niegdyś uciął 30% z 1k PLN wypłaty za nie
    zapłacone mandaty), jeżeli nie uda mu się ruszyć kasy z konta (a przy
    niewielkich środkach na koncie mu się to nie uda, bo obowiązuje kwota
    wolna od zajęcia). Komornik jest zainteresowany _ściągnięciem długu_, a
    nie uprzykrzeniem Tobie życia, więc proponuję kontakt z US. Możesz też
    się ganiać z US, zakładając nowe konta, biorąc wypłatę do ręki, zamiast
    na konto, ale czy warto? Dowiedz się lepiej jak US widzi rozwiązanie
    problemu.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 6. Data: 2005-07-15 07:21:28
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 19:07:37 +0200, mlody_book napisał(a):

    > Komornik jest zainteresowany _ściągnięciem długu_, a
    > nie uprzykrzeniem Tobie życia

    dokladnie. probuj sie dogadywac. splata na raty / zmniejszenie dlugu, co
    tam jeszcze sobie wymyslisz

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-07-15 07:36:09
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(a):

    > dokladnie. probuj sie dogadywac. splata na raty / zmniejszenie dlugu, co
    > tam jeszcze sobie wymyslisz

    Zminejszenie dlugu? Tzn...?

  • 8. Data: 2005-07-15 07:46:46
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    >Zminejszenie dlugu? Tzn...?

    Przepraszam, że pytam, ale jestem analfabetą i nie rozumiem znaczenia slów :-(
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2005-07-15 09:16:43
    Od: "woy" <w...@a...w.sigu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, bez SCIEMY, tak
    słodko gaworzy:

    > Zminejszenie dlugu? Tzn...?

    No, pogadać sobie z komornikiem o tym można, czemu nie. Od ewentualnego
    zmniejszenia długu jest wierzyciel, nie komornik.

    --
    woy
    (pisz do mnie tu: http://tinyurl.com/6mym8 )

  • 10. Data: 2005-07-15 17:32:12
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > No, pogadać sobie z komornikiem o tym można, czemu nie. Od ewentualnego
    > zmniejszenia długu jest wierzyciel, nie komornik.

    Słusznie.
    Ale można podpuścić komornika, żeby w imieniu dłużnika zwrócił się o to do
    wierzyciela. Przeciwnicy (dłużnicy) moich mocodawców (wierzycieli) czasem tak
    robią. Wtedy komornik występuje do mnie (pełnomocnika wierzyciela), a ja
    przekazuję to mojemu klientowi (wierzycielowi).
    Tyle, że mało który wierzyciel jest tak wspaniałomyślny...

    m23m