  • 1. Data: 2003-08-05 08:09:44
    Temat: Zamknięcie konta
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Będąc młoda studentką w mieście X założyłam sobie w banku Pekao SA konto, po
    studiach przeniosłam się do miasta Y i już nie chcę mieć w tym banku rachunku.
    Czy aby zlikwidować konto muszę jechać do miasta X czy mogę to zrobić w jakimś
    oddziale w mieście Y?

    Oliwia

    --
    "Łaskoczesz mnie swoimi niektórymi słowami,
    tak jak alkoholik jest łaskotany widokiem

  • 2. Data: 2003-08-05 08:24:50
    Temat: Re: Zamknięcie konta
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Oliwia wrote:
> [...]
    > banku rachunku. Czy aby zlikwidować konto muszę jechać do miasta X czy
    > mogę to zrobić w jakimś oddziale w mieście Y?

    Bierzesz karteczkę, piszesz na niej coś w tym stylu: "Zgodnie z art....
    §.... Regulaminu.... wypowiadam umowę rachunku bankowego nr....., karty
    proszę zastrzec z powodu zagubienia, pozostałe środki przelać na
    rachunek nr...."
    podpisujesz się, wkładasz do koperty i wysyłasz poleconym do oddziału,
    który prowadzi Twój rachunek.
    Finito.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-05 08:32:39
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

> [...]
    > rachunek nr...."
    > podpisujesz się, wkładasz do koperty i wysyłasz poleconym do oddziału,

    Niekoniecznie! Wolalabym dostac potwierdzenie o zamknieciu rachunku, bo
    niektore banki maja brzydki zwyczaj (mimo dyspozycji zamkniecia) niezamykania
    takowych.

    Oliwia

  • 4. Data: 2003-08-05 08:36:31
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Oliwia wrote:

    > Niekoniecznie! Wolalabym dostac potwierdzenie o zamknieciu rachunku, bo
    > niektore banki maja brzydki zwyczaj (mimo dyspozycji zamkniecia) niezamykania
    > takowych.

    To wyślij bez koperty.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-05 08:42:33
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Niekoniecznie! Wolalabym dostac potwierdzenie o zamknieciu rachunku,
    > bo niektore banki maja brzydki zwyczaj (mimo dyspozycji zamkniecia)
    > niezamykania takowych.

    Zdaje się, że Twoim potwierdzeniem będzie dowód nadania listu
    poleconego z dyspozycją zamknięcia konta.

    --
    Jakub Berent

  • 6. Data: 2003-08-05 08:48:44
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie! Wolalabym dostac potwierdzenie o zamknieciu rachunku, bo
    > niektore banki maja brzydki zwyczaj (mimo dyspozycji zamkniecia)
    niezamykania
    > takowych.

    Dobrze ci radze pofatyguj sie do miasta w którym mialas konto Pekao SA i tam
    zamknij. Ja tak zrobilem. Zubr wielokrotnie zawalil mi zlecenia skladane w
    innych oddzialach.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"

  • 7. Data: 2003-08-05 08:52:02
    Od: "Oliwia" <i...@w...pl>

    Ok!
    Dziekuję za wszystkie rady!

    Oliwia

  • 8. Data: 2003-08-06 18:49:43
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Teoretycznie możesz zamknąć rachunek w każdym oddziale szczególnie jeśli
    konto jest na plusie, ale w praktyce to już nie jest tak różowo.
    Sama przez to przechodziłam. W mieście gdzie studiowałam obsługa była
    fantastyczna (aż dziwne, że to Pekao sa) i wszystko dało się załatwić od
    ręki, ba niektóre sprawy nawet wyjaśniłam przez telefon (!). Jednak po
    studiach los rzucił mnie w inne rejony i zaczęły się takie schody z obsługą
    rachunku, że postanowiłam go zamknąć.
    Przeszłam drogę przez mękę, pani doprowadziła mnie do szewskiej pasji i w
    końcu pojechałam do oddziału, w którym miałam założone konto i na miejscu
    zdziwienie pani jak się dowiedziała o moich perypetiach i nawet nie dziwiło
    jej, że w końcu chcę ten rachunek zamknąć i w ciągu 15 min. cała sprawa była
    załatwiona, łącznie z wypłatą gotówki w kasie. Rachunek został zamknięty raz
    i definitywnie.
    Życzę powodzenia w zamykaniu.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 9. Data: 2003-08-06 19:25:28
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Agaska" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w ciągu 15 min. cała sprawa była
    > załatwiona, łącznie z wypłatą gotówki w kasie. Rachunek został zamknięty
    raz
    > i definitywnie.

    Takoz i ja zalatwilem szybko. We wlasnym oddziale.