  • 21. Data: 2008-01-16 20:10:27
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 11:57:56 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):
    > Moje obserwacje są takie, że gdy w Citi data zamknięcia cyklu
    > rozliczeniowego mija w sobotę czy niedzielę, to Citi robi podsumowanie
    > już w piątek. Czyli w sobotę można korzystać już dobrodziejstwa nowego
    > cyklu.

    O, to dokładne przeciwieństwo BPH - oni, swoim zwyczajem, podsumowanie
    obliczali w takiej sytuacji dopiero w najbliższym dniu roboczym.
    Przynajmniej tak to wyglądało - ich karty tylko wyświetlanie blokad miały
    on-line... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2008-01-16 20:34:47
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > rozliczeniowego mija w sobotę czy niedzielę, to Citi robi podsumowanie
    > już w piątek. Czyli w sobotę można korzystać już dobrodziejstwa nowego

    Mogę już potwierdzić, że tak chyba faktycznie jest (przynajmniej u mnie
    w tym miesiącu tak było)

  • 23. Data: 2008-01-16 21:23:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

[...]

    Mozna korzystac juz w piatek, bo transakcja zostanie rozliczona dopiero w
    poniedzialek. A liczy sie dzien rozliczenia.

    MK

  • 24. Data: 2008-01-16 22:48:41
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Przynajmniej tak to wyglądało - ich karty tylko wyświetlanie blokad miały
    on-line... ;)

    Ja znam bank, który nawet blokad nie pokazuje w onlinie. :)

    IMO do olewającego trybu obsługi klientów trzeba się przyzwyczaić i pokochać ów tryb.
    ;)

    --