  • 1. Data: 2008-01-12 20:28:31
    Temat: KK bez opłat ( ciekawa oferta )
    Od: "Amigo40" <a...@o...pl>

    Cześć

    Poszukuję KK jak w temacie bez opłaty za wydanie i bez dodatkowych miesięcznych
    opłat. Już sprawdziłem kilka ofert i na razie nie ma nic ciekawego. . . Aha w
    grę wchodzi tylko wypukła, najlepiej gdyby to był MC z dostępem w Internecie

    Z góry dziękuję za pomoc

    Amigo40

  • 2. Data: 2008-01-12 20:33:12
    Temat: Re: KK bez opłat ( ciekawa oferta )
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > Aha w
    > grę wchodzi tylko wypukła, najlepiej gdyby to był MC z dostępem w

    lukas onet

  • 3. Data: 2008-01-12 20:47:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Amigo40 wrote:
> [...]
    > miesięcznych opłat. Już sprawdziłem kilka ofert i na razie nie ma nic
    > ciekawego. . . Aha w grę wchodzi tylko wypukła, najlepiej gdyby to

    Ale co znaczy bez opłat?
    Jest wiele kart które są bez opłat jeżeli jej używasz. Np. warunki 1000 zl
    miesięcznie albo 5 razy użyta w miesiącu.
    Jeżeli nie zamierzasz jej używać, to AFAIK karty bez opłat nie ma.

  • 4. Data: 2008-01-12 20:59:04
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > miesięcznie albo 5 razy użyta w miesiącu.
    > Jeżeli nie zamierzasz jej używać, to AFAIK karty bez opłat nie ma.

    Moje dotychczasowe obroty na KK wynosiły zawsze około 4-9 tysięcy rocznie więc
    zapisy o zwolnieniu przy danym obrocie mnie raczej nie interesują bo średnio
    zwolnienie z opłaty zaczyna się od 9000 za wypukła. Potrzebuje na drobne
    wydatki, bilet lotniczy, skype etc. a nie chce ponosić kosztów posiadania karty
    ( wiem jestem wygodny)

  • 5. Data: 2008-01-12 21:18:43
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Visa Money.pl

    http://direct.money.pl/money/249/

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 6. Data: 2008-01-13 17:23:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > wypukła. Potrzebuje na drobne wydatki, bilet lotniczy, skype etc. a
    > nie chce ponosić kosztów posiadania karty ( wiem jestem wygodny)

    W takim razie - nie znam takich kart.

  • 7. Data: 2008-01-13 17:40:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 17:23, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > W takim razie - nie znam takich kart.

    W ING jest zwolnienie od 100 zl sredniej miesiecznej dla pomaronczowej
    visa - pisze, ze mozna robic transakcje w internecie

  • 8. Data: 2008-01-13 18:21:00
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie - nie znam takich kart.

    Kiedys dostałem z HSBC ofertę KK kosztujacej 49zl/rok ale ze zwrotem
    na konto 0,5% obrotów.
    Przy 9000 obrotów wprawdzie nie wychodzi darmo ale może 4zł da się
    wytrzymać?
    Przynajmniej nie ma stresu że trzeba przekroczyć jakis limit bo limitu
    nie ma...;-)

    Sławek