  • 1. Data: 2008-01-13 06:23:32
    Temat: gb24 getin banku leży?
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Wczoraj wieczorem i dziś rano nie mogę się zalogować do gb24 GetinBanku.
    Tzn. wyskakuje osobne okno do logowania ale w nim nie ma nic.Próbowałem w
    różnych przeglądarkach.
    Czy wy też tak macie.
    Zaczynam się niepokoić, wieczorem Pani na infolinii nic nie wiedziała a na
    stronie nie ma żadnych komunikatów.
    Andrzej

  • 2. Data: 2008-01-13 08:48:52
    Temat: Re: gb24 getin banku leży?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy wy też tak macie.
    > Zaczynam się niepokoić, wieczorem Pani na infolinii nic nie wiedziała a na

    Owszem.. Przy okazji działa okienko dla korporacji, ale że klientem GB nie
    jestem to nie próbowałem
    pozd
    as

  • 3. Data: 2008-01-13 09:35:34
    Od: "ES" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy wy też tak macie.
    > Zaczynam się niepokoić, wieczorem Pani na infolinii nic nie wiedziała a na

    Nie pierwszy raz Getin w weekend zdechł.

  • 4. Data: 2008-01-14 13:59:50
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl>

    Dziekuję wszystkim za informacje. Dziś już chodzi.
    Andrzej