  • 1. Data: 2008-01-13 00:09:16
    Temat: [ING] TOiP
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Tak patrzę, ze 5 razy można wpłacić darmowo kase na swoje konto, ciekawe
    czemu ma słuzyć taka polityka ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2008-01-13 08:00:02
    Temat: Re: [ING] TOiP
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Tak patrzę, ze 5 razy można wpłacić darmowo kase na swoje konto, ciekawe
    > czemu ma słuzyć taka polityka ?

    Przeniesieniu konta do innego banku :)

  • 3. Data: 2008-01-13 09:35:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-01-13 01:09, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy stwierdził, że:
    > Tak patrzę, ze 5 razy można wpłacić darmowo kase na swoje konto, ciekawe
    > czemu ma słuzyć taka polityka ?

    Pewnie temu, żeby Ci z DG używający RORów nie wpłacali po kilka razy
    dziennie ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-01-13 14:26:28
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Pewnie temu, żeby Ci z DG używający RORów nie wpłacali po kilka razy
    > dziennie ;-)

    Tak śmieciarskiego banku jak ING to nie ma. Potrafią zmienić warunki w
    TOiP o 180 stopni w ciągu kilku miesięcy. Tak było na przykład z opłatami za
    przelewy na koncie standard -raz były płatne innym razem nie, bo "promocja"
    się skończyła, ale potem znowu była "promocja". Strach tam brać jakikolwiek
    kredyt, a w szczególności hipoteczny. Bank ma zapewniać klientowi względną
    stałość warunków, a zmian w TOiP dokonuje się ewolucyjnie, czego oni nie
    rozumieją. Potem się dziwią, że wielu klientów traktuje ich jak wpłatomat.
    Wprowadzając takie ograniczenia jeszcze dalej się pogrążają.. Bank dla
    emerytów.

    pzdr

  • 5. Data: 2008-01-13 14:50:48
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "jst" fmd72m$l4v$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > rozumieją. Potem się dziwią, że wielu klientów traktuje ich jak wpłatomat.
    > Wprowadzając takie ograniczenia jeszcze dalej się pogrążają.. Bank dla

    Niby tak, ale... Przecież o wprowadzeniu opłat za internetowe przelewy
    poinformowali klientów na tablicy z tabelą opłat, która wisiała w banku.
    Zawsze przecież przed wysłaniem przelewu internetowego możesz przyjechać
    do banku i sprawdzić, czy nadal jest za darmo. ;)

    Wpłata na rachunek karty nie jest (nie była przed paroma miesiącami) bezpłatna.
    Kosztowała chyba 4 złote. :)

    -=-

    Gdy wprowadzili opłaty za internetowe przelewy, zapytałem, czy poinformowali
    o tym swoich klientów. Z otrzymanej informacji wynikało, że na czas wywiesili
    nową tabelę na swojej ścianie. Na czas, czyli w dniu wprowadzenia opłat już :)
    wisiała nowa tabela opłat i prowizji. Wystarczyło tylko sprawdzenie... ;)

    Po latach ponownie zdjęli opłatę za przelewy internetowe.

    -=-

    Później bank ,,trąbił'' (reklamy w TV -- z trąbami) nie bez powodu:

    -- Ludzie!! Pieniądze wam się należą!!!

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com