  • 11. Data: 2008-01-13 18:01:27
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 17:56, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Huh? Raczej za co najmniej dwadzieścia parę dni.

    Nie - tylko za okres gdy korzystal z debetu w koncie (ktorym splacil
    KK, ratujac sie przed odsetkami za 50-pare dni na tekze karcie+ kara
    za brak splaty :)

  • 12. Data: 2008-01-13 18:31:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" a...@v...goo
    glegroups.com

> [...]

    : Nie - tylko za okres gdy korzystal z debetu w koncie (ktorym splacil
    : KK, ratujac sie przed odsetkami za 50-pare dni na tekze karcie+ kara

    Tak właśnie. Jednak okazało się, że przelewy w Polsce ,,chodzą''
    jak szwajcarski zegarek, ale wyjęty spod ciężarówki. ;) Zauważyłem,
    że warto mieć kilka kont, gdy się chce skutecznie :) przelewać pieniądze. :)

    W końcu wszystko olałem i zrozumiałem, dlaczego bankierzy olewają mnie. :)
    (bo tu, w Polsce, wszyscy wszystkich olewają)

    Przełomowym był dzień 15 sierpnia 2007. :) Choć przelewy z Polbanku do
    Citi szły szybko i pewnie, postanowiłem spłacać karty z tygodniowym
    wyprzedzeniem, :) na co złożyły się smutne doświadczenia z innych banków. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 13. Data: 2008-01-13 19:07:03
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Wątpię. Ale w ogóle ten dzień zamknięcia jest płynny w wielu bankach.
    > W Citi masz podgląd w internecie.

    Wiem o podglądzie i korzystam, ale IMHO dzień zamknięcia powinien być
    stały (taki jak ustaliłem), a nie zależny od jakiegoś widzimisię banku.
    Wspomniałeś coś o chyba o złych doświadczeniach z przelewaniem kasy na
    spłatę KK w ostatniej chwili, mógłbyś rozwinąć?

  • 14. Data: 2008-01-13 19:26:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "chrisek" 478a6159$...@n...home.net.pl

    : Wiem o podglądzie i korzystam, ale IMHO dzień zamknięcia powinien być
    : stały (taki jak ustaliłem), a nie zależny od jakiegoś widzimisię banku.

    Jeśli korzystasz, to wiesz, jak jest. :)

    : Wspomniałeś coś o chyba o złych doświadczeniach z przelewaniem kasy na
    : spłatę KK w ostatniej chwili, mógłbyś rozwinąć?

    Nie o tym wspomniałem, ale o tym, że płacenie przelewami bywa
    zawodne i zwlekanie na ostatnią chwilę może być ryzykowne. :)

    Poza spłacaniem (przelewami) kart, płacę i inne powinności.
    Mam do opłacania dwa mieszkania, a w nim gaz i elektryczność.
    Poza tym internet i telefony. No i mam także inne przelewy. :)

    --
    ____

  • 15. Data: 2008-01-13 19:43:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 13 Jan 2008 07:10:26 +0100, chrisek <c...@u...pl> wrote:

    >Czy dokonując płatności KK Citi w dniu zamknięcia cyklu (dzień roboczy)
    >mam pewność, że transakcja nie pojawi się już na najbliższym wyciągu?

    Masz. Transakcja jest księgowana podczas przetwarzania nocnego, w tym
    samym przetwarzaniu leci wyciąg.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 16. Data: 2008-01-13 19:57:56
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Sty, 15:27, chrisek <c...@u...pl> wrote:

    > A ja spotkałem. Dzień zakończenia cyklu na KK mBanku był "ruchomy" nawet
    > jak przypadał na dzień roboczy. Interesuje mnie czy na KK Citi też taki
    > jest.

    Moje obserwacje są takie, że gdy w Citi data zamknięcia cyklu
    rozliczeniowego mija w sobotę czy niedzielę, to Citi robi podsumowanie
    już w piątek. Czyli w sobotę można korzystać już dobrodziejstwa nowego
    cyklu.

  • 17. Data: 2008-01-13 20:29:34
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > rozliczeniowego mija w sobotę czy niedzielę, to Citi robi podsumowanie
    > już w piątek. Czyli w sobotę można korzystać już dobrodziejstwa nowego

    Właśnie "na gorąco" mogę stwierdzić, że w moim przypadku jest inaczej.
    Data zamknięcia cyklu 13.01.2008 i (jak dowiedziałem się w citiphone)
    zamknięcie cyklu nastąpiło w nocy 12/13. Ciekawe dość, ale jednocześnie
    rozwiane zostały moje nadzieje, że będzie to regułą, gdyż możliwy jest w
    przyszłości równie dobrze np. 14 :(

  • 18. Data: 2008-01-13 23:01:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 13 Jan 2008 20:26:25 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Mam do opłacania dwa mieszkania, a w nim gaz i elektryczność.
    > Poza tym internet i telefony.

    I nie robisz tego z karty Citi?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2008-01-14 10:48:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Marcin Mokrzycki" 1qxwvl7f6cdzk.1h7fwc6zmlwzq$....@4...net

    > I nie robisz tego z karty Citi?

    Mam na Citi 2 kilo złotych. Trochę jakby mało.
    Prosiłem kilkakrotnie o zwiększenie limitu, ale
    bez dokumentów nie chcą mi podnieść.

    2 kilo (de facto na dwa miesiące) starczyłyby tylko na opłacanie dwóch mieszkań.
    A gdzie płacenie w sklepie, elektryczność, gaz (te rachunki nie są wysokie, choć
    uciążliwe) i telefony (teraz ich coraz mniej) internet? No i te 2 kilo nawet bez
    przelewów by nie wystarczyło, bo zakupy jednak robię. :)

    W każdym razie przelewy z Polbanku robię.

    --
    ____

  • 20. Data: 2008-01-14 10:59:26
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Marcin Mokrzycki" 1qxwvl7f6cdzk.1h7fwc6zmlwzq$....@4...net

    > I nie robisz tego z karty Citi?

    W tym roku z Polbanku wykonałem 11 przelewów zewnętrznych.
    (ale zazwyczaj przelewam zdecydowanie rzadziej)
    Pewnie dziś przeleję raz jeszcze.

    Limit na Citi wyczerpał się, zanim zapłaciłem za dwa mieszkania. :)
    Pozostawiłem tam 1.68 złotych. Gdy doleję (a raczej na początku
    kolejnego okresu) zapłacę dwa razy (lub trzy -- z wyprzedzeniem)
    za internet, co znacząco nadszarpnie ów limit, bo miesiąc kosztuje
    tu 65 złotych -- internet plus 4 złote za TV.

    --
    ____