  • 1. Data: 2002-09-03 20:56:32
    Temat: Pytanie
    Od: "Michal" <n...@l...pl>

    Witam.

    30.08.2002 odwiedzilem jedna z placowek banku Pekao SA celem dokonania
    wplaty (202,83 eur) na konto firmy w niemieckim banku. Wszystko bylo by ok ,
    gdyby nie to ze kobietka obslugujaca mnie nie walnela sie w podaniu mi tzw
    "kosztow banku zagranicznego" - wykonala telefon do jakiejs innej osoby
    pracujacej w banku i powiedziala mi ze mam wpisac 3,50 eur. Za zalatwienie
    mojego wniosku bank pobral 20 zl - kosztu obslugi , 10 zl- za Swift oraz 0,5
    % od sumy wplaty.

    Dzis dostalem odpowiedz od Niemieckiej firmy ze koszta jej banku (Raiffeisen
    Volksbank) wynosza 10,25 eru , i ze musze im doplacic jeszcze 6,25
    eur...........

    Co mam zrobic w takiej sytuacji ??? Gdy pojde do banku zechca 6,25 euro +
    0,5% * 6,25 euro +10 zl +20 zl + 10,25 euro (koszty banku zagr) wychodzi
    kolo 100 zl - co mi sie calkiem nie oplaca..............

    Wg. mnie bank obslugujacy wplaty zagraniczne powinien miec aktualne wykazy
    kosztow bankow z Niemiec, a nie tu takie "kwiatki".

    Prosze o pomoc i moze jakies podpowiedzi co mam robic ???

    Michał Wityk

  • 2. Data: 2002-09-04 07:02:16
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Prosze o pomoc i moze jakies podpowiedzi co mam robic ???

    Na przyszlosc puszczac przelew ze swojego konta z zaznaczeniem w zleceniu,
    ze Ty pokrywasz koszty banku zagranicznego.
    A teraz niestety nie wiem.

    Karol