  • 1. Data: 2002-09-03 19:30:02
    Temat: VISA E do eMAXa - jak to w końcu jest
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    Zamówilem sobie rozmowe z mbankiem w celu rezugnacji z odnowienia VE do
    eMAXa (zeby nie placic 36pln) O dziwo 1) oddzwonili 2)oddzwonili z
    dokladnoscia 15 min do czasu na ktory zamowilem rozmowe

    I pan mlinek powiedzial ze oplata 36 jest tylko dla nowo wydanych kart -
    jesli ktos mial juz karte, a teraz bedzie ona wznowiona to oplaty nie ma

    Jak to w koncu jest?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-09-03 20:11:59
    Temat: Re: VISA E do eMAXa - jak to w końcu jest
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I pan mlinek powiedzial ze oplata 36 jest tylko dla nowo wydanych kart -
    > jesli ktos mial juz karte, a teraz bedzie ona wznowiona to oplaty nie ma

    Do 31 sierpnia mogles zamowic nowa VE do eMAX za FREE, od 01 wrzesnia
    zaplacisz 36zl.
    Do 30 wrzesnia wznowienie VE do wMAX jest tez FREE, od 01 pazdziernika
    zaplacisz 36zl.

    Chyba ze jest jeszcze cos o czym nie wiem :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-03 20:29:56
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    BUCKS wrote:

> [...]
    > zaplacisz 36zl.
    >
    > Chyba ze jest jeszcze cos o czym nie wiem :)

    dokładnie tak wynika z info na Aktualnosciach, tylko mLinki udaja Greków
    że niby wznowienie bezpłatne i nic nie wiedzą, że tylko we wrześniu

  • 4. Data: 2002-09-04 05:35:25
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...ppll> napisał w wiadomości

    > dokładnie tak wynika z info na Aktualnosciach, tylko mLinki udaja Greków
    > że niby wznowienie bezpłatne i nic nie wiedzą, że tylko we wrześniu

    A czy to nowum, ze mLinia to bardzo dobre zrodlo informacji ;-)
    Osobiscie na mLinie patrze z przymrozeniem oka, bo swoje juz z nimi
    przezylem i inaczej patrzec na nich nie moge ;-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-09-04 06:02:25
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I pan mlinek powiedzial ze oplata 36 jest tylko dla nowo wydanych kart -
    > jesli ktos mial juz karte, a teraz bedzie ona wznowiona to oplaty nie ma

    Zrobił Cię "w konia".
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-09-04 06:32:35
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    matjaw napisał(a):

    > I pan mlinek powiedzial ze oplata 36 jest tylko dla nowo wydanych kart -
    > jesli ktos mial juz karte, a teraz bedzie ona wznowiona to oplaty nie ma
    zapisz date, godzine i nazwisko osoby z ktora rozmawiales
    jak ci policza 36 pln to zloz reklamacje powolujac sie na informacje z
    mlini
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-09-04 09:27:30
    Od: "Tomcio" <t...@p...onet.pl>

    Mnie tak samo ściemniała mLinka: Magdalena Kozera. Dzwoniłem 31.08 by
    zrezygnować z odnowienia karty ważnej do 01.03 i zamówić nową kartę do
    innego eMaxa - ostatnia chwila. Powiedziała mi, że mogę zrezygnować, ale po
    co, skoro odnawiane karty wydawane będą za darmo. Powiedziała, że właśnie
    niedawno dostała takie informacje z mBanku - mówiła chyba nawet, że właśnie
    dzisiaj taką info dostała. Specjalnie upewniałem się kilka razy. Mówiłem, że
    odnowienie nastąpi w styczniu. No a ona swoje, że to też będzie darmo.
    Kilka kart mi nie jest potrzebnych - zaufałem jej. Mówię skoro tak mówi,
    to chyba wie co mówi i nie zamówiłem tej dodatkowej karty. Także teraz nie
    chciałbym być bez karty i do tyłu o 36 PLN, tylko dlatego, że zaufałem
    pracownikowi banku.

    --
    pozdrawiam,

    Tomasz Trela

  • 8. Data: 2002-09-04 18:28:19
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > I pan mlinek powiedzial ze oplata 36 jest tylko dla nowo wydanych kart -
    > jesli ktos mial juz karte, a teraz bedzie ona wznowiona to oplaty nie ma

    Od 1 wrzesnia nowo wydawane karty sa po 36 zl. Odnowienia sa bezplatne do konca
    wrzesnia, a ze mBank odnawia karty miesiac wczesniej wiec pewnie ci co maja
    waznosc 10/02 jeszcze sie zalapia na darmowe odnowienie.

    pozdr