    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknąłem konto w bzwbk i ...
    Date: 4 Sep 2002 12:26:03 +0200

    > ...mam jescze tokena więc może ktoś chce coś takiego za parę groszy?

    No nie wiem, też miałem takie zapędy, ale ...

    Jak twierdził niedysponent w moim oddziale, - cytuję - token (jego nr seryjny
    czy temu podobne) jest przypięty do konkretnego NIK klienta. To podwiązanie
    zniknie kiedy zdamy token do banku, no ale bez tego zdania nikt więcej go już
    nie będzie w stanie wykorzystać, można go tylko powiesić na ścianie na
    pamiątkę ;-). Żaden zwrot kasy (od banku) też nie wchodzi w grę.

    Chociaż z drugiej strony, nie wiem czy gadał prawdę, bo jednocześnie używam go
    jeszcze w Domu Maklerskim BZWBK i tam (nota bene niezgodnie z zaleceniami
    centrali jak się post factum dowiedziałem) wisi na INNYM NIK-u.

    C.