  • 1. Data: 2005-05-12 10:15:27
    Temat: Zakupy na raty przez AIG Credit lub GE
    Od: "jsbisfd" <c...@o...pl>

    Witam

    Interesuje mnie w jaki sposób te firmy sprawdzają klienta. Chciałbym kupić
    coś na raty ale kiedyś miałem drobny problem ze spłatą jednego kredytu
    (oczywiście teraz już jest spłacony) i nie chciałbym się najeść wstydu w
    sklepie jak mi odmówią. Oczywiście zarobki mam jak trzeba. Czy jak przyjdę
    do sklepu np. w sobotę po południu lub w niedzielę to są w stanie wynależć
    gdzieś info o tym, że miałem kiedyś problem ze spłatą?
    Jak ktoś ma jakieś wiadomości to proszę o pomoc.

    Pzdro

    Drab

  • 2. Data: 2005-05-12 10:23:27
    Temat: Re: Zakupy na raty przez AIG Credit lub GE
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jsbisfd <c...@o...pl> wrote:
    > trzeba. Czy jak przyjdę do sklepu np. w sobotę po południu lub w
    > niedzielę to są w stanie wynależć gdzieś info o tym, że miałem kiedyś
    > problem ze spłatą?

    Sa w stanie.
    Jesli nie chcesz najesc sie wstydu - www.bik.pl - popros o wniosek i
    zobacyzsz co tam masz ;)
    http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm

    na to, ze cie nie sprawdza w weekend - nie licz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-12 12:37:30
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > gdzieś info o tym, że miałem kiedyś problem ze spłatą?
    > Jak ktoś ma jakieś wiadomości to proszę o pomoc.

    Zalezy gdzie chcesz kupic, jesli w Media Markt to tamci wogóle nie
    sprawdzają.
    W sobote/niedziele tez moga Cie sprawdzic w innych sklepach - BIK ma
    system online, wiec nie ma problemu ze sprawdzeniem nawet o 4 nad ranem.

  • 4. Data: 2005-05-12 14:23:49
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    gollum napisał(a):

    > Zalezy gdzie chcesz kupic, jesli w Media Markt to tamci wogóle nie
    > sprawdzają.

    W Media jest Lukas raty i oni sprawdzają.

    > W sobote/niedziele tez moga Cie sprawdzic w innych sklepach - BIK ma
    > system online, wiec nie ma problemu ze sprawdzeniem nawet o 4 nad ranem.

    A jeśli będą chcieli sprawdzić, to sprawdzą i nie zrezygnują z tego,
    tylko dlatego, że akurat coś tam nie działa. Najwyżej przełożą odpowiedź
    na następny dzień roboczy.

    Zbyszek Tuźnik

  • 5. Data: 2005-05-12 14:41:12
    Od: "jsbisfd" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W Media jest Lukas raty i oni sprawdzają.

    A jest coś gdzie nie sprawdzają?

  • 6. Data: 2005-05-12 14:51:09
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-12, jsbisfd <c...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A jest coś gdzie nie sprawdzają?

    Provident ? :)

    BPNMSP

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-05-14 20:36:06
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-05-12 14:37 i wtedy właśnie gollum
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

> [...]
    > W sobote/niedziele tez moga Cie sprawdzic w innych sklepach - BIK ma
    > system online, wiec nie ma problemu ze sprawdzeniem nawet o 4 nad ranem.
    No o 4 nad ranem to raczej byłby problem ze sprawdzeniem BIK :P

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 8. Data: 2005-05-14 20:43:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jam_Lasica napisał(a):

    > No o 4 nad ranem to raczej byłby problem ze sprawdzeniem BIK :P

    Dlaczego? Sugerujesz, że automatyczny system udzielania informacji
    "pracuje" od 7.30-15.30? :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-05-14 20:56:59
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-05-14 22:43 i wtedy właśnie Markus Sprungk
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > Dlaczego? Sugerujesz, że automatyczny system udzielania informacji
    > "pracuje" od 7.30-15.30? :)
    Sugeruje że ten system nie pracuje o 4 rano (jeszcze).

  • 10. Data: 2005-05-14 21:03:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jam_Lasica napisał(a):

    > Sugeruje że ten system nie pracuje o 4 rano (jeszcze).

    Podaj nazwę przynajmniej jednej instytucji finansowej w Polsce, która o tej
    godzinie korzysta z BIK :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098