  • 11. Data: 2005-05-14 21:20:46
    Temat: Re: Zakupy na raty przez AIG Credit lub GE
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-05-14 23:03 i wtedy właśnie Markus Sprungk
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > Podaj nazwę przynajmniej jednej instytucji finansowej w Polsce, która o tej
    > godzinie korzysta z BIK :)

    Narazie nie podam nazwy bo takiej instytucji nie ma :)
    A nawet jakby chciała jakaś instytucja o tej godzinie z BIK skorzystać
    to nie udałoby się jej to.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 12. Data: 2005-05-14 21:32:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jam_Lasica napisał(a):

    > A nawet jakby chciała jakaś instytucja o tej godzinie z BIK skorzystać
    > to nie udałoby się jej to.

    A co oni wyłączają system na noc?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 13. Data: 2005-05-14 21:47:55
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 14:37:30 +0200, gollum napisał(a):

    > Zalezy gdzie chcesz kupic, jesli w Media Markt to tamci wogóle nie
    > sprawdzają.

    mi w MM koło 19 powiedzieli (tak w pazdzierniku), ze musza zadzwonic do
    zakladu pracy (telefon za 500 zl na raty chcialem kupic, przy wyzszych
    zarobkach niz te 500 zl) i ze dopiero jutro sie da, jak juz ktos w moje
    firmie potwierdzi zaswiadczenie. to im podziekowalem

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 14. Data: 2005-05-15 08:50:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > A co oni wyłączają system na noc?

    Mniej więcej. BIK pracuje w pewnych godzinach, a w weekendy to dopiero
    od niedawna.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl