  • 1. Data: 2005-05-12 09:21:58
    Temat: [Raiffeisen] Nie do wiary?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Witam,

    Jak dawno tu nie zaglądałem, pozdrowienia dla znajomych
    sprzed lat :].

    Wpadł mi w rękę ciekawy dokument z Raiffeisen: historia
    konta z okresu, kiedy wprowadzony został podatek od lokat,
    a także kiedy RB dawał 100 złotych osobom które założą konto.

    Czy papier ten nie jest dowodem na jakąś grubszą sprawę,
    jaką bank kręcił na kontach nieświadomych klientów?

    -> http://img140.echo.cx/img140/1544/raiffeisen3ci.jpg

    Kilka słów komentarza do historii tam zawartej: otóż
    *bez żadnej wątpliwości* konto zostało założone 13 czerwca,
    wtedy została wpłacona kwota 3500 PLN. Cała reszta jest
    najzwyczajniej sfałszowana, sztucznie podciagnięta pod termin
    kiedy weszła ustawa.

    I właśnie: nie do wiary?

    Szy.

  • 2. Data: 2005-05-12 17:54:15
    Temat: Re: [Raiffeisen] Nie do wiary?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Szymon Nitka wrote:

> [...]
    > wtedy została wpłacona kwota 3500 PLN. Cała reszta jest
    > najzwyczajniej sfałszowana, sztucznie podciagnięta pod termin

    nie chciałbym wyjść na głąba ale nie kumam - jaka reszta jest sfałszowana -
    wszystkie te wypłaty i podje?ali ci 3500?