  • 1. Data: 2005-05-12 09:22:07
    Temat: [VW] - zamykanie konta
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    W systemie widzie ze zamkneli mi konto e-direkt niemal minal miesiac od
    wypowiedzenia. Oplaty za maj nie pobrali wiec zaczynaja sie powoli wyrabiac
    z zamykaniem. Co smieszniejsze w systemie moge jeszcze podejrzec numer
    e-direkt bez mozliwosci podejrzenia salda i wykonywania operacji. System
    musi chyba sie nauczyc ze tego rachunku juz nie ma i nie bedzie.

    D.

  • 2. Data: 2005-05-12 09:37:38
    Temat: Re: [VW] - zamykanie konta
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W systemie widzie ze zamkneli mi konto e-direkt niemal minal miesiac od
    >wypowiedzenia.

    To nie oddałeś im tokena ?

    Pzdr
    Major Bień

  • 3. Data: 2005-05-12 09:38:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Major Bień napisał(a):

    > To nie oddałeś im tokena ?

    A po co ma oddawać, jak zostawił Plus Konto?

  • 4. Data: 2005-05-12 09:58:02
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d5v878$43e$1@news.elsat.net.pl...

    > A po co ma oddawać, jak zostawił Plus Konto?

    dokladnie tak ;-)
    jeszcze z rok z Plus Konta bede korzystal do czasu nowej TOiP a potem sie
    zobaczy.

    D.

  • 5. Data: 2005-05-12 11:01:44
    Od: "Major Bień" <t...@s...pl>

    > dokladnie tak ;-)
    > jeszcze z rok z Plus Konta bede korzystal do czasu nowej TOiP a potem sie
    > zobaczy.
    Skąd wiesz, że nowa TOiP będzie za rok? Równie dobrze może być za miesiąc.
    Pzdr
    Major Bień

  • 6. Data: 2005-05-12 11:13:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 May 2005 11:38:56 +0200, w <d5v878$43e$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > A po co ma oddawać, jak zostawił Plus Konto?

    Mnie kazali oddać token. Korespondencja pocztą wewn. przebiega bardzo opornie w
    tej sprawie. :)

  • 7. Data: 2005-05-12 11:21:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Mnie kazali oddać token. Korespondencja pocztą wewn. przebiega bardzo opornie w
    > tej sprawie. :)

    Znaczy co? Oddać, a teraz za 1 PLN zamówić nowy do Plus Konta, a stary
    wyrzucą do kosza?
    Oni są boscy!

    Mnie ciekawi jedno. Jak zostaną potraktowane osoby, które rezygnowały
    jedynie z e-direct, zostawiając Plus Konto i nie odsyłając tokena. W
    sensie: kiedy "zapadnie" rok tokenowy i zostanie pobrana opłata roczna
    za jego użytkowanie.

    I druga wątpliwość: promocja obowiązuje za PIERWSZY rok użytkownia
    tokena. Więc obawiam się, że jeżeli token ostał się nam z e-direct, bank
    może wymyślić, że promocja go nie dotyczy, bo nie jest to jego "pierwszy
    rok" i przywalą 36 PLN. Czyli bezpieczniej odesłać token razem z
    wypowiedzeniem e-direct, a za chwilę zażądać nowego...

    Naprawdę, ku*.*a, zasady to sobie przejrzyste wprowadzili...

  • 8. Data: 2005-05-12 11:28:55
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Major Bień" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz, że nowa TOiP będzie za rok? Równie dobrze może być za miesiąc.

    dla mnie bedzie za rok bo przez rok mam token za 1zl. Potem sie okaze czy
    warto zostac czy zamykac.

    D.

  • 9. Data: 2005-05-12 11:33:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d5ve81$58i$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > przywalą 36 PLN. Czyli bezpieczniej odesłać token razem z wypowiedzeniem

    jak pisano na grupie zgodnie z sugestia VWlinii napisalem ze zatrzymuje
    token i chce skorzystac z promocji - token za 1zl od maja.

    D.

  • 10. Data: 2005-05-12 12:16:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 12 May 2005 13:21:43 +0200, w <d5ve81$58i$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Znaczy co? Oddać, a teraz za 1 PLN zamówić nowy do Plus Konta, a stary
    > wyrzucą do kosza?
    > Oni są boscy!

    Tak sugerowali. Teraz napisali, że nie było takiej dyspozycji. Odpisałem im,
    aby doczytali sobie, bo powinna być. CDN.