  • 1. Data: 2005-05-12 09:27:23
    Temat: International money order
    Od: "A Sz." <a...@p...onet.pl>

    Co to jest International Money Order? Jakie dane trzeba wpisac do
    dokumentu?, gdzie w Katowicach mozna to zakupic? Dzonilem do placowki PKO
    S.A to tam mlody czlowiek nie wiedzial co to jest IMO i opowiadal mi o
    przelewie. Bardzo prosze o kilka praktycznych uwag, musze przelac pieniadze
    IMO albo Paypall - a tutaj pat!
    Antoni

  • 2. Data: 2005-05-12 10:11:47
    Temat: Re: International money order
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "A Sz." <a...@p...onet.pl> wrote in news:d5v81o$3r1$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    > Co to jest International Money Order? Jakie dane trzeba wpisac do
    > dokumentu?, gdzie w Katowicach mozna to zakupic?

    http://www.westernunion.com/info/intlCountryInfoInde
    x.asp?country=PL

    --
    tenesu

  • 3. Data: 2005-05-12 10:53:18
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeśli to płatność za aukcję, to I.M.O. wyślesz poprzez bidpay.com
    JaC