  • 1. Data: 2004-01-15 16:08:33
    Temat: zdjęcia kart płatniczych banku Pekao SA
    Od: "AUN" <b...@u...com.pl>

    Witam wsztstkich, piszę pracę magisterską na temat bankowości elektronicznej
    i m.in. poszukuje zdjęć kart płatniczych banku Pekao SA...
    znalazłem fajną rzecz, niemniej trzeba znać login i hasło, czy ktoś kto ma
    dostęp do tego typu informacji mógłby przysłać mi kilka zdjęć?
    http://media.pekao.com.pl/PressOffice/PressKit.363.p
    o?category_id=78

    Pozdrawiam
    Grzegorz Stankowski

  • 2. Data: 2004-01-15 16:25:35
    Temat: Re: zdjęcia kart płatniczych banku Pekao SA
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "AUN" <b...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wsztstkich, piszę pracę magisterską na temat bankowości
    elektronicznej
    > i m.in. poszukuje zdjęć kart płatniczych banku Pekao SA...

    Moze kartybankowe.net? :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-15 16:27:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "AUN"
> [...]
    > znalazłem fajną rzecz, niemniej trzeba znać login i hasło, czy ktoś kto ma
    > dostęp do tego typu informacji mógłby przysłać mi kilka zdjęć?

    sprobuj sie zarejestrowac - to wygląda na automat
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-01-15 16:28:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    AUN <b...@u...com.pl> wrote:
> [...]
    > znalazłem fajną rzecz, niemniej trzeba znać login i hasło, czy ktoś
    > kto ma dostęp do tego typu informacji mógłby przysłać mi kilka zdjęć?

    Ktore chcesz? :)

  • 5. Data: 2004-01-15 16:33:37
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    Użytkownik "AUN" <b...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    > i m.in. poszukuje zdjęć kart płatniczych banku Pekao SA...

    zawsze mozesz sprobowac napisac maila do dzialu marketingu (czy jak on sie
    tam nazywa) - powinni Tobie pomoc.

    Sebastian

  • 6. Data: 2004-01-17 20:36:24
    Od: "marek" <w...@w...pl>

    zobacz tu
    :http://www.pekao.com.pl/indywidualni4.xml?/sid=34/l
    ang=PL/404150-469968-953
    25 Czy to cie juz troche satysfakcjonuje ?